Wednesday, October 19, 2016

Ryk Online Trading Post

Mark Betrekkinge n tegnologie wat 'n positiewe uitwerking op jou uitgawes op die mark het. Elke vlak verminder word deur 2 die basiese Trade Commission van 40. Mark verdraagsaamheid 'n mark kenmerk. Laat die gebruiker met die hand (Via Marketplace blad Marketplace instellings menu) die verskil tussen die pryse van die potensieel gekoop aanbod en die huidige een te koop, sonder enige waarskuwing venster oor prysverandering knal stel. Hierdie verskil kan gaan 1-50 of kan selfs gestel word om enige aanbod ongeag die prys te koop. Hoe hoër is die mark verdraagsaamheid persentasie, hoe groter is die kans om 'n duurder aanbod te koop. Voorbeeld: As die huidige laagste prys vir yster is 2 en jou mark verdraagsaamheid is ingestel op 10 by verstek, dan sal jy die aankoop van yster ononderbroke by prys tot 2,2 goud sonder om gewaarsku deur die stelsel vir 'n verandering in die prys. As jy die verdraagsaamheid ingestel op 1, wanneer yster se prys bo 2,02 goud kry terwyl jy nog koop, die stelsel sal jou dadelik in kennis te stel. Marketplace Ekonomiese gebou. Tipe: Plaaslike Voorvereiste Technologies: Handel 1, Mark Betrekkinge 1 Maksimum Vlak: 10 Laat jou mark bied plaas, ten einde hulpbronne wat jy don t nodig het, of om hulpbronne wat jy nodig het dat ander spelers op die mark geplaas koop verkoop. Die hoeveelheid hulpbronne wat jy kan verkoop word beperk deur jou mark kapasiteit. Stel jou in staat om handel te dryf met die Imperial Merchant. Elke vlak van Marketplace kan jy 'n ekstra Market Aanbod plaas. Mark vlakke 1-5 verhoog die mark kapasiteit met 50 000 per vlak. Vlakke 6 en up verhoog die mark kapasiteit deur 150 000 per vlak. By verstek, die mark kapasiteit van die Ryk is kumulatiewe van die vermoëns van alle Marketplace geboue. Wanneer 'n provinsie is onder aanval is, word elke Marketplace gebou in die Ryk beperk tot sy eie mark kapasiteit plaas. Mark aanbied Die hoeveelheid hulpbronne 'n speler bied vir verkope op die mark teen 'n sekere prys. Dit t ontvang die boodskap kommissie terug. Die aanbod duur vir 24 uur. Dit dui op die mark tussen 5 en 10 minute nadat dit gepos is dit net as dit is een van die top 5 goedkoopste aanbiedings. As die aanbod verstryk sonder dat iemand koop dit, is die hulpbronne terug na die eienaar in die provinsie is van gepubliseerde. Huwelik binding van twee Great mense sodat hulle kan geboorte skenk aan 'n nageslag, gee aan hom / haar hul eienskappe en sodat die bloedlyn voort. 'N Lid van die Keiserlike familie kan een van die vername manne trou in die Imperial hof of 'n groot persoon gestuur van 'n ander speler met voorstel. Nobles kan net trou die lede van die Keiserlike familie en kan nie na ander spelers met voorstel vir 'n huwelik dinastie gestuur. Ongetroude lede van die kategorie Ander familielede kan net in die buiteland gestuur word, tensy hulle weer verskyn in die stamboom te danke aan die stygende van 'n nuwe keiser op die troon. Alle Groot mense slegs trou eens en bly getrou vir die lewe. Egskeiding is nie moontlik nie. Wanneer hul huweliksmaat sterf word hulle weduwee / wewenaar en kan nie weer trou. Huwelik Kandidate Ongetroude lede van die Keiserlike familie en lede van die kategorie Ander familielede kan uitgestuur word na ander ryke met 'n uitnodiging vir die ondertekening van 'n dinastie vrede. Die voorstel is geldig vir 24 uur en 'n mens kan aanvaar, verwerp of net geïgnoreer. Jy kan 'n groot volk te stuur as hulle: het die ouderdom van meerderheid bereik hulle don t enige vorige huwelike hulle nie gestuur op missies hulle nie in die proses van opleiding en opgradering van hul ervaring vlakke. Vir meer inligting oor die huwelik Kandidaat kliek hier. Marshal Meester van Handel Een van die vaardighede beskikbaar te bestuur op die aanvulling van. Verhoog die handel potensiaal van die hoewe. Vlak 1: 4 Handel Potensiële Vlak 2: 6 Handel Potensiële Vlak 3: 10 Handel Potensiële Vlak 4: 14 Handel Potensiële Vlak 5: 20 Handel Potensiële Maksimum hulpbronkapasiteit Die maksimum bedrag van elke hulpbron 'n provinsie / kolonie kan spaar voor die produksie is gevries . Dit word bepaal deur die vesting vlak. Wanneer die maksimum kapasiteit van die provinsie bereik / kolonie kan selfs groter bedrae in te samel, maar dit net tot stilstand kom vervaardiging tot die bedrag daal onder die limiet of 'n nuwe vesting vlak is gebou en geaktiveer. Vir meer inligting oor die maksimum hulpbronkapasiteit kliek hier. Medalje N militêre bevel van die wenners in die twee bloedigste gevegte verleen. een in die verdediging en een in die aanval. van die koninkryk van die dag. Die bloedigste gevegte is diegene met die hoogste waarde van die verlore militêre eenhede in goud ekwivalent. Medaljes word nie gegee vir aanvallers in gevegte wat buite bereik x2 is in gevegte van die dag. NB. Die alliansie gevegte nie medaljes te genereer. Medisyne Die enigste navorsing wat bevolkingsgroei (5 per vlak) verhoog. Dit verhoog ook die lewensduur van jou groot volk. Medium belastingkoers nabygeveg (Eenheid Army Tipe) leëreenhede met die nabygeveg tipe moet langs die vyand om 'n aanval uit te voer om te wees. By die bereiking van mekaar, die nabygeveg eenhede van beide weermagte begin waai gelyktydig te ruil. In gevegte die nabygeveg eenhede te veg in die voorste linie, flank of Center, afhangende van hul prioriteit ontplooiing. Die oomblik bestaande nabygeveg eenhede is: nabygeveg aanval 1. 'n ondersoek wat al handgeveg eenhede aanval parameter opgraderings. 5 per vlak, as die maksimum vlak in ag geneem word, is 50 (totale bedrag van individuele en alliansie vlakke). 2. Die mens te bestry mens. Boodskap Die belangrikste manier van kommunikasie tussen spelers van dieselfde gebied. Dit is 'n kort teks wat gestuur word vanaf 'n bron na 'n ontvanger. Daar is tien kategorieë van boodskappe in die spel: Transaksies. Alliansie. Game Master. Alliansie militêre. Tribune, Privaatsak. Militêre. Spioenasie. Aankondigings en ander. Wanneer jy 'n nuwe boodskap ontvang dit wys langs die profiel foto bo die kaart Village in 'n verskillend gekleurde koevert. Jy kan al die boodskappe vind daarna in die verskillende afdelings van die spyskaart boodskappe. Alle boodskappe ouer as 2 weke is outomaties verwyder. Migrasie Een van die belangrikste gevolge van Geluk waarde. As jou geluk punte is minder as 100, sal jy altyd hardloop in die bevolking verliese. Maar as jou punte is bo 100 is daar geen positiewe effek wees - bevolking sal nie immigreer na jou ryk. Vir meer inligting oor migrasie kliek hier. Migrasie groep 'n Groep van sekere aantal Empires (aktief in die laaste 168 ure en met gelyke of ongeveer gelyke netto waarde punte en tyd van registrasie) gevorm elke minuut om te bepaal watter een van hulle sal kry en wat die bevolking verloor op die oomblik van die daaglikse migrasie op grond van die gemiddelde Geluk vergelyking. Militêre Administrasie Tegnologie wat die aantal militêre poste op die Global kaart wat jy kan vestig verhoog. Elke vlak toelaat dat die fondament van 'n meer militêre pos. Militêre argitektuur 'n Navorsingsprojek met ingang op die vestings. Verminder die nodige tyd vir die bou van die vestings 15 per vlak en verhoog die garnisoen getal met 10 van die basis. Militêre bouer Een van die beskikking van die Emperors op die verkryging van 'n Goewerneur vlak vaardighede. Verminder die opbou tyd van Militêre Geboue. Vlak 1: -1 Konstruksie tyd Vlak 2: -2 Konstruksie tyd Vlak 3: -4 Konstruksie tyd Vlak 4: -6 Konstruksie tyd Vlak 5: -10 Konstruksie tyd Militêre gebou algemene woord vir alle geboue wat die militêre aspek van die Ryk beïnvloed . Militêre kamp 'n Spesiale-gebou in militêre poste wat ontplooiing van soldate in die hou verleen. Elke vlak van militêre kamp kan die ontplooiing van 120 000 in die veld weermag. Militêre leer 'n Navorsingsprojek wat toelaat dat die soewereine verskeie gelyktydige aanvalle uit te voer en te werf 'n paar opleiding groepe terselfdertyd. Elke vlak van die navorsing verhoog die aantal aanvalle gestuur in 'n keer, sowel as die aantal opleiding groepe gelyktydig gewerf, deur 1. Militêre ekonoom Een van die vaardighede waaroor die Emperors op die verkryging van 'n Goewerneur vlak. Verminder die instandhouding van alle troepe. Vlak 1: -1 Onderhoud Vlak 2: -2 Onderhoud Vlak 3: -4 Onderhoud Vlak 4: -6 Onderhoud Vlak 5: -10 Onderhoud Militêre Logistiek Tegnologie wat die afstand vanaf die Ryk waarteen 'n militêre pos vasgestel kan word verhoog. 1 vlak toekennings afstand van 20 Imperial myl van die hoofstad. Elke daaropvolgende vlak verleen 'n 8 toename teenoor die vorige vlak en addisionele 5 myl na die radius. Militêre Geneeskunde 'n Navorsingsprojek wat die soewereine gee die know-how van herstel meer vermoor eenhede na die slag. Verhoog die persentasie van herstel eenhede ná 'n stryd teen 1 per vlak. Maksimum herstel persentasie - 75. Militêre boodskap 'n boodskap met 'n stryd verslag. Alle stryd verslae. verdediging en aanval, kom in rooi koeverte en word gestoor in blad Stelsel boodskappe spyskaart, gemerk Militêre. Militêre punte Meting vir die militêre prestasies en indrukwekkende vermoëns van spelers. Militêre punte verdien net in gevegte met ander aktiewe spelers. A vermoor weermag werd 5000 goud ekwivalent is gelyk aan 1 Militêre punt. Verskillende vernietig vesting vlakke gee sekere bedrag van militêre punte ook. Geplunder bevolking verleen militêre punte sowel maar net in 'n oorlog en verantwoordelik net na die oorlog telling. Vir meer inligting oor Militêre punte kliek hier. Militêre pos 'n hoewe wat 1 punt (1x1 IM) neem op die Global kaart en kan op enige plek ingestel word buite die eksklusiewe gebiede. met die uitsondering van 'n onafhanklike stede of spesiale hulpbron terreine. Die belangrikste funksie is om die beskerming van die handelsposte want hulle het geen verdedigende weermag. Ten einde hierdie funksie te verrig, moet die militêre pos 'n gemeenskaplike grens met die handelspos het. So moet die vyand eers die militêre pos te vernietig en eers daarna sal die geleentheid kry om die handelspos aan te val nie. Militêre poste kan volgende gebou word om ander hoewes maar net 'n verdedigende uitwerking op handelsposte. Vir meer inligting oor militêre poste kliek hier. Militêre Post Manager Een van die beskikking van generaals op die aanvulling van vaardighede. Verhoog die ontplooiing limiet vir die troepe in 'n militêre pos. Vlak 1: 2 limiet vlak 2: 4 limiet vlak 3: 6 limiet Vlak 4: 10 perk Vlak 5: 15 perk Militêre navorsing algemene woord vir alle Technologies wat die militêre aspek van die Ryk beïnvloed. Militêre Scientist Een van die beskikking van die Emperors op die verkryging van 'n Goewerneur vlak vaardighede. Verminder Navorsing Times by die Militêre Universiteit. Vlak 1: -1 Navorsing Times Vlak 2: -2 Navorsing Times Vlak 3: -4 Navorsing Times Vlak 4: -6 Navorsing Times Vlak 5: -10 Navorsing Times militêre eenheid Militêre Universiteit Die simbool van kennis en verligting saam met die Universiteit en Akademie vir Wetenskap. Universiteit, slegs beskikbaar in die hoofstad. is die gebou waar alle militêre tegnologie ontwikkel. Die vlakke verlaag die Research tyd met 0,5 keer per vlak van die basiese tyd en die prys met 0,02 keer per vlak. Vlak 20 kan die konstruksie van die Akademie van Krygskunde. Myne Miner Een van die vaardighede beskikbaar te bestuur op die aanvulling van. Verhoog Iron Produksie. Vlak 1: 2 produksievlak 2: 4 produksievlak 3: 6 produksievlak 4: 8 produksievlak 5: 12 Produksie Mission troepe marsjeer op pad na die provinsie / kolonie - target of op pad terug na die Ryk van herkoms. 'N leër op 'n missie is 'n bewegende weermag gereed om aan te val of het reeds aangeval. Missie, maar geen missie kan vir minder as 5 minute, in vreedsame tye. en 10 minute, in 'n oorlog. Sloot Militêre gebou. Tipe: Plaaslike, byvoeging, Defensiewe Struktuur Voorvereistes: Vesting 1, Militêre Architecture 3, vesting 4 Maksimum Vlak: 10 vesting byvoeging. Tydens vesting aanranding, elke vlak van Moat verminder die treffer punte van al die eenhede in die vyand aanranding Line deur 2. Mobiliseer Laat die reeds opgelei eenhede kry uit die barakke en in die veld ontplooi of garnizoenen mekaar gelaer. As oefengroepe hawe se kant op die eerste inskrywing. NB Die gemobiliseer eenhede ontplooi in die provinsie hulle gewerf is uit, NIE in die provinsie hulle gemobiliseer uit. Wysiger n faktor met óf negatiewe of positiewe uitwerking op sommige statistiek of funksie, die verandering van die basiswaardes. Wysiger met globale effek Daily of enkele tyd wysiger met ingang van die hele Ryk. ongeag die provinsie / kolonie dit toegepas. Om die hele lys van wysigers met globale effek lees kliek hier. Wysiger met plaaslike effek Daily of enkele tyd wysiger met ingang net op die provinsie / kolonie dit toegepas. Om die hele lys van wysigers met plaaslike effek kliek hier lees. Monument Elke vlak van Monument verleen 2 daaglikse bonus om geluk in die Holding. Moraal Army se veggees wat afhanklik is van die algehele gedrag van die speler. Beide weermagte begin om te veg teen mekaar met basiese moraal van 100. Die moreel kan opgewek word deur Army Drills vlakke, alliansie daaglikse bonus vir Leiers. Eerste Beamptes en bevelvoerders en positiewe eer. en kan verminder word deur negatiewe eer en aanvalle buite bereik. Elke ronde Moraal druppels as gevolg van moegheid en skade en wanneer dit daal onder 50 is daar 'n toenemende mate verhoog kans vir die weermag om te vlug. Vir meer inligting oor Moraal kliek hier. hier en hier. Multi Popular benaming van 'n speler met behulp van multiaccounting. Multiaccounting Gebruik van meer as een rekening in dieselfde gebied met die doel om interaksie en bevoordeel in 'n onwettige manier. Multiaccounting is heeltemal verbode en streng goedgekeur is deur tydelike of permanente ontneming van toegang tot die onderskeie rekeninge. Die aanmelding van veronderstel multiaccounts uitgevoer via e-pos: ondersteun imperialsupport. Die verslaggewer is altyd ondersoek word voordat die berig een. NB Soortgelyke gebruikers is NIE 'n uitgangspunt vir multiaccount beskuldigings en beslis nie 'n geloofwaardige en redelike bewys. My vriende posisie A posisie dat jou Facebook-vriende vordering toon. Jy kan ook jou vriende nooi om die pret te sluit en belonings te ontvang. Handel Hubs Inhoud Handel Hubs is sentrums van handel in 'n gebied in die ruimte, gewoonlik in 'n sonnestelsel met baie hekke wat dien as 'n hoof pass-through sentrum. Volumes van goedere verhandel in handelsentrum stelsels ver oorskry goedere verhandel in ander stelsels in die streek, wat gekenmerk word deur 'n hoë beskikbaarheid van goedere in een plek. Die volume van goedere te verhoog kliënte om die stelsel, lok meer verkopers, die verhoging van die volume, en die stabilisering van pryse. In besige gebiede soos The Forge, 'n groot gedeelte van die handel vind plaas by die middelpunt, soos Jita. Die gerief van een-stop shopping is sodanig dat kopers is gewoonlik bereid om 'n effense premie te betaal net om die items te kry by die middelpunt eerder as elders in die streek (dit kan gewoonlik gesien word deur die ondersoek van die verkoop bestellings van 'n item). Maar in 'n lae-bevolking streke waar die hubs is nie so ontwikkel, kan daar geen premies gehef op goedere en dikwels die reeks moet verhoog word op buy bestellings om meer verkopers bereik. Handel hubs is geskep in sekere plekke vir 'n aantal redes, insluitend plek (verstik punte, nabyheid aan sending hubs of verskillende streke) en beskikbare fasiliteite (navorsingsfasiliteite, vervaardiging lyne ens). Hierdie faktore veroorsaak spelers om bepaalde stasies en stelsels te gebruik oor meer en een keer 'n stasie is bekend as 'n handelsentrum dan spelers is meer geneig om dit te gebruik, pleister sy status. As jou korporasie is in oorlog (as EVE Universiteit dikwels is), versigtig wees om handel hubs, as julle vyande dikwels daar sal skuil, met die hoop om jou te vang sleep waardevolle onkant. Dit is hoogs aanbeveel om 'n out-of-maat sleep alt karakter onnodige verliese te vermy skep. Groot Handel Hubs Jita - Die Forge - Caldari Space Bevolking: 33501 1 Totaal mark bied waarde: 119400000000000 ISK ligging: Jita IV - Moon 4 - Caldari Navy monteeraanleg Jita is die sentrum van die handel in New Eden en is by verre die grootste middelpunt in 'n spel, wat dikwels met meer as 1000 spelers in die stelsel met konsekwente verkeer in en uit. Beurs in Jita is uiters mededingende te danke aan die hoë vlak van aktiwiteit. Dit lei dikwels tot redelik lae winsmarges, en is moeiliker vir spelers met 'n lae ISK om in te slaag as gevolg van die ryker kan die lae marges te ignoreer deur die handel in volume. Dit sal egter spelers nuwe handel in staat wees om vinniger te draai oor kleiner bestellings, en dus leer wat om te doen / wat nie vroeër doen. Wees bedag op lae volumes sowel, want as jy dit doen vind produkte met ordentlike winsgrense (sê bo 20), hierdie items vloei baie stadiger as dié met smaller marges. Amarr - Domain - Amarr Space Bevolking: 7856 1 Totaal mark bied waarde: 693300000000 ISK ligging: Amarr VIII (Oris) - Keiser Familie Akademie Rens - Heimatar - Minmatar Space Bevolking: 7856 1 Totaal mark bied waarde: 137900000000 ISK ligging: Rens VI - maan 8 - Brutor Tribe Tesourie Dodixie - SINQ Laison - Gallente Space Bevolking: 5865 1 Totaal mark bied waarde: 91400000000 ISK ligging: Dodixie IX - maan 20 - Federasie Navy monteeraanleg Sekondêre handel hubs die volgende handel hubs is konsekwent in die top tien in markwaarde vir bestellings EVE-wye: Hek - Metropolis - Minmatar Space ligging: Hek VIII - maan 12 - Boundless Creation Factory Oursulaert - Essence - Gallente Space ligging: Oursulaert - Oursulaert III - Federasie Navy toets Fasiliteite Tash-Murkon Prime - Tash-Murkon - Amarr Space ligging: Tash-Murkon Eerste II - Moon 1 - Kaalakiota Corporation Factory Agil - Khanid - Amarr Space ligging: Agil VI - Moon 2 - CONCORD Logistieke ondersteuning Ryk Space Groot handel hubs in vet. ander hooggeplaastes in kursief. Amarr Ryk Aridia Sakht VI - Maan 7 - Genolution Biotech Produksie 2 Die Bleak Lande Tuomuta III - Ducia Foundry Mining Outpost 3 Sonder Esescama VIII - Moon 3 - Imperial Bewapening Warehouse 4 Domain Kador Dresi ek - Maan 18 - Keiser Familie Buro 6 Kor-Asor Ordion VII - maan 16 - Amarr Navy toets Fasiliteite 7 Zinkon VII - Moon 1 - Caldari Besigheid Tribunaal Rekeningkunde 8 Tash-Murkon Tash-Murkon Eerste II - Moon 1 - Kaalakiota Corporation Factory 9 Ammatar mandaat Derelik Berta VI - maan 19 - Ammatar Konsulaat Buro 10 Caldari Staat Swart Staan Ichoriya V - Caldari Navy Logistieke ondersteuning 11 Die Citadel Motsu VII - maan 6 - Caldari Navy Logistieke ondersteuning 12 Die Forge Lonetrek Nourvukaiken V - Staat Protektoraat Logistieke ondersteuning 14 Sobaseki VII - Caldari Navy Logistieke ondersteuning 15 aangrensend Jita - Die Forge Torrinos VI - maan 16 - Home Guard Logistieke ondersteuning 16 aangrensend EG-P8R - Suiwer blinde Gallente Federasie Essence Oursulaert III - Federasie Navy toets fasiliteite 17 Arnon IX - Moon 3 - susters van Eva Buro 18 Huis van die Bloed-lood Stars (susters van EVE Epic Arc) Everyshore Halle VII - maan 6 - Federale Intelligensie Kantoor Vergadering Plant 19 Placid Orvolle ek - Federasie Navy monteeraanleg 20 Stacmon V - maan 9 - Federasie Navy monteeraanleg 21 Naaste handelsentrum vir Eva Universiteit se huis in George (1 spring ) en die Lae-Art-kampus hoofkwartier in Uphallant (2 spronge) SINQ Laison Dodixie IX - maan 20 - Federasie Navy monteeraanleg 22 Solitude Boystin V - maan 6 - Federale Intelligensie Kantoor Vergadering Plant 23 hoofkwartier van Projek Solitude rand Vendor Clellinon VI - maan 11 - Sentrum vir Gevorderde Studies Skool 24 Sortet V - Moon 1 - Federasie Navy monteeraanleg 25 Genesis Apanake VIII - maan 8 - susters van Eva Buro 26 Khanid Koninkryk Khanid Minmatar Republiek Heimatar Rens VI - maan 8 - Brutor Tribe Tesourie 28 Lustrevik VII - maan 9 - Brutor Tribe Akademie 29 Gewilde missie middelpunt PATOR VII (Kulheim) - Republiek Security Services monteeraanleg 30 Metropolis Hek VIII - maan 12 - Boundless Creation Factory 31 Molden Heath Teonusude III - Moon 1 - Republiek vloot monteeraanleg 32 NPC Nullsec vloek XX9 - WV VII - Moon 3 - redding Angels Trading Post 33 G-0Q86 VII - Moon 1 - Guardian Angels monteeraanleg 34 Delve 1-SMEB V - 1-Sorteer gee ons die beste geskenke 35 ontkiem Groot Wildlands E02-IK VIII - Moon 1 - Thukker Mix Factory 37 Buiteringpad 4C-B7X VIII - Moon 1 - Buiteringpad Uitgrawings Mining Outpost 38 Vlek 4GQ-XQ IX - Moon 1 - Ware Creations Werf 39 LGK-VP V - Moon 3 - ware krag monteeraanleg 40 TG-Z23 III - maan 8 - ware krag Logistieke ondersteuning 41 Sindikaat PC9-AY III - Intaki Handel Trading Post 42 hoofkwartier van die Nullsec kampus VSIG-K VIII - Moon 1 - Intaki Sindikaat Buro 43 X-M2LR VI - maan 8 - Intaki Handel Warehouse 44 veil N5Y-4N VII - maan 20 - Guristas Logistieke ondersteuning 45 geëis Nullsec Daar is groot handel hubs in Nullsec, maar byna al die stasies is die eiendom van alliansies en is beperk tot lede van daardie alliansie en hul bondgenote. 'N Opvallende uitsondering is die streek kokend Pass, wat freeports bevat 46 (almal toegelaat word om dok daar geen docking fooie en alle dienste gebruik kan word). Die eienaar van die meeste van hierdie stasies is die Gorgon Ryk (-GE-) alliansie. Kokend Pass 4-CM8I VI - 4-C0EL0M8 4 die lewe 47 'N groeiende handel middelpunt van die alliansie Phoebe Freeport Republiek (PFR) Verwysings Johnnyrat1 (11 resensies) Na sewe jaar van besteding tyd by SBLE noord van Ryk, het ons besluit om aan die hoof van die Platte River Campground, geleë in eer MI. Wil kano op die rivier Platte ons name van drie plekke gegee aan die Ranger-stasie. Na 'n gesprek met die eienaar van die Trading Post, het ons besluit om te huur van daar af. Die eerste dag gehuur ons fietse vir die dag. Die fietse is om ons kampterrein gelewer deur een van die ouens uit die winkel. Na die gebruik van die bikes, was hulle opgetel by die kampterrein. Dit was 'n baie gerieflike en 'n groot hulp ná ry die hele dag. Dag 2 bestaan ​​uit kajak / kano op die rivier Platte. Die haal mev Rat en ek het 'n kano en ons seun het 'n kajak. Ons het die winkel se van aan hy parkeerterrein aan die einde van die rivier se, geparkeer ons motor, het in die bakkie en is terug na die ingang punt op die rivier. Ons reis duur ongeveer 2,5-3 ure. Ons het 'n paar ekstra tyd om rond te roei op Loon Lake geniet die natuurskoon. Die personeel was baie vriendelik en hulpvaardig op albei dae. Ek heelhartig aanbeveel die eer Trading Post vir jou fiets en of kano reis. Een ander ding. Die Trading Post is nie on the River Platte, dit is land-ingeslote en lê 'n paar myl van die Platte River Campground op Deadstream Road. In geen manier dink ek dit is 'n hindernis vir jou rivier ervaring. Daar is nog 'n kano huur plek net buite die hoofingang na die park, reg op die rivier. So don t kry hulle deurmekaar. NJTravellingfool (549 resensies) Die Trading Post is 'n baie gewilde stop op die pad na die strand Lake Michigan. Dit is oop gedurende die dag en is vinnige en maklike plek om 'n paar items te koop eerder as om die stasie te eer. Jy kan die dinge wat jy vergeet het, asook drankies en 'n paar warm kos te kry. Soos dit was verby die einde van die somer, die Post sluit om 18:00 of so elke dag en ons bestelling vir 'n pizza kom in net minder as die draad. In werklikheid het hulle uit pepperoni hardloop, so ons het vir wors en olyf. Die gevolg was 'n lekker stewige pizza met fyn lagie bolaag. Teen die tyd dat ons aangekom het terug by ons hut dit koud, maar is maklik weer verhit in 'n pan. Die stomp vars kors crisped en die bolaag hitte sowel te maak vir 'n lekker pizza te eet met 'n bottel bier en kyk hoe die son sak. Ons beveel ook 'n groen slaai te gaan, en dit was 'n houer vol gepak met vars verkoel setperke en maklik genoeg vir twee of drie. Die mense is vriendelik en die kos pas by die toneel.


No comments:

Post a Comment