Wednesday, October 5, 2016

Best Online Share Trading Platform Suid-Afrika

Doen-dit-self internasionale aandeleverhandeling neem af in Suid-Afrika onder die rykes stel Suid-Afrika se Jackie Cameron dat daar groot vraag na internasionale aandeleverhandeling. Meer aanlyn DIY handel platforms beplan om voorsiening te maak vir 'n hoër netto waarde individue op soek na meer geografiese diversifikasie in hul portefeuljes. Die steeds verswakkende rand het positiewe gevolge vir Suid-Afrikaanse aandelemakelaars wat handel in internasionale effekte te fasiliteer het. Besigheid is optel vinnig as wat beleggers op soek na geleenthede in ander geldeenhede en die wêreld se grootste genoteerde internasionale maatskappye, aandelemakelaars vertel Biznews. En, aanlyn handel is steeds op die radar van individue op soek na spesery hul portefeuljes met buitelandse geure. Standard Bank Webtrader. wat net van stapel gestuur in die einde van November, is reeds verslagdoening 'n lewendige handel. Die doen-dit-self voorraad belegging site het meer as 500 aktiewe beleggers en 'n bykomende 700 individue opwarm vir real-time transaksies regoor die wêreld in 'n vrye 20-dag demonstrasie tydperk. Richard Hirsch, hoof van verkope by Standard Bank Webtrader. meen dit is net die begin. Hy sê dit is 'n aantreklike moontlikheid vir 'n hoër netto waarde individue, wat nou kan belê om R5 miljoen per jaar in die buiteland as gevolg van 'n verslapping van valuta. Standard Bank Webtrader gee Suid-Afrikaanse inwoners toegang tot meer as 14.500 aandele op 29 beurse in 19 verskillende lande. Vergelyk dit met die JSE, wat sowat 600 aandele het, wys daarop Hirsch van die appèl van die aanlyn-verhandelingsplatform vir entoesiaste aandeel. Gevestigde internasionale aandeel verhandelingsplatform PSG Online, sê sy beste groei bestuurder is die direkte toegang tot markte buite Afrika. Sowat 4 000 van sy kliënte is aktief handel in aandele soos Microsoft en Google uit hul skootrekenaars in Johannesburg, Kaapstad en Durban. Tiaan Heydenrich, gelykheid en afgeleides handelaar by PSG Online. sê die vraag na internasionale aandele is steeds optel oor die afgelope twee jaar. Suid-Afrikaanse beleggers ten gunste van groot internasionale maatskappye wat hul produkte in die land te verkoop, soos Nestle en Coca-Cola. hy sê. Warwick Lucas, van Imara Securities. sê: 'n aanlyn platform is beslis deel van die evolusie van die kleinhandel produk, en dit is op die agenda. Vir nou, is Imara kliënte koop internasionale sekuriteite deur die plasing van instruksies oor die telefoon of e-pos met hul portefeuljebestuurders. Hy sê die vraag is sterk en groeiende vir aandele buite Suid-Afrika uit die plaaslike kleinhandel kliënte wat waarde in te diversifiseer hul portefeuljes en die vermoë om voordeel te trek uit die ontspanne valutabeheer te neem in die afgelope jaar te sien. Ryk individue wat oorskry hul jaarlikse buitelandse beleggingstoelaag kan die makelaar se bate ruil fasiliteit gebruik om verder te diversifiseer, sê Lucas. Imara fasiliteer ook handel in Afrika. Johan Greeff, van Investec Wealth Investment, sê: Ons don t tans bied ons kliënte met 'n doen-dit-self handel platform, maar verkies om hulle te voorsien met die vermoë om buitelandse aandele handel met raad deur een van ons aandelemakelaars. Ons sal egter in die toekoms te gee ons kliënte die vermoë om handel te dryf deur middel van 'n platform of oor die telefoon as ons uitrol ons globale digitale plan. Investec sien dit as 'n groot groeigebied vir ons gesofistikeerde hoënettowaarde Suid-Afrikaanse kliëntebasis, voeg hy by. Ander aandelemakelaars oorweeg ook die aanbied van doen-dit-self internasionale aandele handel platforms. Dit is goedkoper vir beleggers om hul eie aandeleverhandeling besluite te neem en uit te voer te koop en te verkoop bestellings hulself nie, maar die begin van 'n aanlyn platform kos geld en kan inkomste uit die res van 'n aandelemakelary besigheid te trek. Daar is nog 'n rede sommige makelary maatskappye sal sukkel om hierdie fasiliteit bied. Soos Lucas verduidelik: die aandelemakelary maatskappy het sy bateruilkapasiteit, wat beperk word deur die wet tot 'n absolute maksimum van 30 gebruik. Een Johannesburg aandelemakelaar, wat nie wil om anoniem te bly, sê: Ons is van plan om te begin, maar ons het dit uitgestel. Vir nou die besluit geneem is deur die bestuur om voort te gaan en bied 'n persoonlike diens soos ons altyd vir dekades. Soos ander makelaars, dit fasiliteer buitelandse bedrywe aandeel deur 'n derde party diensverskaffers in ander lande. Sy kliënte toenemend vra vir die internasionale handelsmerke, voeg die handelaar. Nog 'n opsie vir Suid-Afrikaanse beleggers wat internasionale uitsoekaandele en internasionale indeks spoorsnyers te voeg tot hul portefeuljes is om direk na 'n internasionale makelaarsfirma in 'n ander jurisdiksie. Sê Sasha Naryshkine van aandelemakelary Vestact: Die heel beste manier om te gaan oor dit as 'n kleinhandel belegger is om die harde werk te doen en maak 'n buitelandse gedomisilieer rekening met die kleinste moontlike fooistruktuur met een van die hoofvakke soos etrade of Ameritrade, een van die vertroude aanlyn makelaars huise. Daar is baie hoog-heffing, fooi-eet rekeninge wat jy die diens plaaslik aan te bied, waarsku hy. die fondse te stuur buitelandse eerder as deur 'n ruil-ooreenkoms is verkieslik, as jy nie t wil belê buite jou beheer perke ruil, sê Naryshkine. Hy voeg by hierdie voorbehoudsbepaling te vervang: Wees versigtig Onthou MF Globa l. Eerder gaan hoër op die voeding ketting. Vir Hirsch is jy minder geneig om geld te verloor as gevolg van bedrog en ander finansiële kaskenades as jy gaan deur 'erkende verskaffer in Suid Afrika. Benewens 'n beter begrip van die finansiële stabiliteit van 'n maatskappy en sy regulatoriese omgewing, is jy in dieselfde tydsone en omgewing as die mense wat jou geld onder hul beheer op een of ander manier. As daar 'n probleem is, of jy iets wil kyk, kan jy maklik kontak met die regte persoon te maak. Die gereelde risiko's wat verband hou met handel van toepassing op internasionale markte, ook sê Hirsch. Handelaars moet 'n lewendige belangstelling in faktore wat die buitelandse markte waarin hulle kies om handel te dryf 'n impak te neem, sê hy. Met 'n enorme verskeidenheid van nuwe finansiële instrumente binne maklike bereik, sorg voordat jy OK druk. Handel platforms en Handelaars in Suid-Afrika handel platforms en Handelaars in Suid-Afrika Ek is die handel vir meer as 'n jaar nou en sal beweeg terug na die RSA in 'n paar weke. Ek het navorsing moontlik handel platforms wat ek in Suid-Afrika kan gebruik, en die enigstes wat lyk vir my bied met al die voertuie wat ek verkies is iStock, Sanlam iTrade en Saxo Classic. Is daar iemand wat dalk kan bied 'n paar geloofwaardige adviseer op 'n verhandelingsplatform (sagteware wat gebaseer is) wat die volgende bied: CFD (insluitend spot metale) op globale voorrade, globale verhandelbare indeks (NASDAQ, SP en RUT), forex, volume, RSI en natuurlik al die ander ontleding aanwysers tegniese n oscilators. Die rede waarom ek nie vashou aan my huidige platform is dat die transaksie kos tussen my Suid-Afrika gebaseer bankrekening en my in die buiteland is nou besig om 'n faktor, en ek sou verkies om elektroniese bankdienste gebruik direk na my handel rekening te finansier, en natuurlik om spoed om enige fondse versoeke terug in my bankrekening. Ek sal dit baie waardeer as iemand hul bevindings met hulle handel platform kan deel. Ek is van plan om swing handel in stand te hou, en my dag handelsaktiwiteite, dus 'n verhandelingsplatform met DMA en geen afkeer vinnige dag ambagte sal my beste te pas. Let asseblief ook die vrymoedigheid as jy weet van 'n beter is groep of 'n ander klub van spesies waar handelaars in óf Johannesburg of Pretoria bymekaar te kry, ek net vind forex groepe, maar wil te kry om ander handelaars te ontmoet. Alles van die beste en gelukkig handel. MiW gesê: 22-09-2012 08:44 Dankie vir die skakel MiW, sal ek gaan vra daar. ACM Gold is verreweg Suid-Afrika se nommer een te maak net seker dat jy hulle terme en voorwaardes gelees met betrekking tot handelstoestande veral met betrekking tot versigtig forex voor jy gaan saam met hulle. Baie beperkende en van wat ek weet hulle bied nie 'n reguit deur verwerking en of ECN opstel wat beteken dat jy werk met 'n hantering lessenaar wat na my mening 'n baie groot nee nee vir forex. Net my 2 sent Ek ve deeglik hersien die terme en voorwaardes, soos ek met elke makelaar ek ve probeer as jy nooit weet wat die presiese terme totdat jy dit doen. Ek vyf is met Saxo, IG, en 'n paar ander, en tot dusver ACM het bewys as sekerheid dat hulle weer ten minste op die oomblik die beste plaaslike makelaar wat ons het. Het 'n oop rekening te hou ter wille nou sowat twee jaar. Gee ook hul demo rekeninge 'n drie, wat kan uitwerk. Maar gebruik die skakel hierbo geplak vir die verlaagde tariewe, wat opsie is slegs beskikbaar deur middel van verwysing. Het jy al 'n makelaar, is by hierdie meer as 'n dekade. Net gepos wat ek gesien het, Don t weet ACM glad maar hulle terme en voorwaardes en of handelsomgewing wat hulle bied is baie beperkende en soos gesê, in samewerking met 'n hantering lessenaar is altyd 'n risiko as daar 'n botsing van belange. Nog 'n bekommernis, miskien net vir my, is hul likiditeit verskaffers. Het 'n paar op hul webwerf genoem name, maar ek don t sien enige van die genoemde vlak 1 likiditeit verskaffers. Diep likiditeit poele is noodsaaklik, veral so as jy handel dryf in meer as 100 baie per handel. Sonder dat jy sal swak handel uitvoering en of vertragings in om ambagte in en uit die mark ervaar. Nog 'n faktor om te oorweeg, die feit dat hulle plaaslike is dalk 'n goeie ding in terme van logistiek, maar waar is hul bedieners geleë As plaaslik dit sal beteken dat jy ook latency sal ervaar en dit kan 'n moordenaar veral so as jy handel nuusgebeure . Soos gesê, net 'n paar waarnemings. Sommige faktore kan of mag nie 'n probleem, hang alles af van jou handel styl, volumes wat ambagte sowel as markte verhandel word. Geredigeer deur MKFrost 14-05-2014 by 21:12. Nuwe kind op die blok. Het jy al 'n makelaar, is by hierdie meer as 'n dekade. Net gepos wat ek gesien het, Don t weet ACM glad maar hulle terme en voorwaardes en of handelsomgewing wat hulle bied is baie beperkende en soos gesê, in samewerking met 'n hantering lessenaar is altyd 'n risiko as daar 'n botsing van belange. Nog 'n bekommernis, miskien net vir my, is hul likiditeit verskaffers. Het 'n paar op hul webwerf genoem name, maar ek don t sien enige van die genoemde vlak 1 likiditeit verskaffers. Diep likiditeit poele is noodsaaklik, veral so as jy handel dryf in meer as 100 baie per handel. Sonder dat jy sal swak handel uitvoering en of vertragings in om ambagte in en uit die mark ervaar. Nog 'n faktor om te oorweeg, die feit dat hulle plaaslike is dalk 'n goeie ding in terme van logistiek, maar waar is hul bedieners geleë As plaaslik dit sal beteken dat jy ook latency sal ervaar en dit kan 'n moordenaar veral so as jy handel nuusgebeure . Soos gesê, net 'n paar waarnemings. Sommige faktore kan of mag nie 'n probleem, hang alles af van jou handel styl, volumes wat ambagte sowel as markte verhandel word. So. Ek M New om hierdie en beperk tov finansies. Ek's nog te lees ens voor die opening van 'n rekening. As jy d afrig n Newby wat sou jy vir hulle sê: Wie 'n rekening met ens Ek m leun oor na valuta termynkontrak oopmaak en vir myself (nie-diskresionêre rekening) handel. Dit is duidelik dat ek m probeer om sakke vol geld te maak sodat ek my baas kan vertel om af te stoot. Daarom is dit s neem my so lank om te begin. Ek wil seker ek sal maak en nie verloor (te veel onnodige). Ek verstaan ​​die risiko wat betrokke is ens, maar ek wil regtig hierdie werk te maak. So ek m jy vra vir 'n stoot in die regte rigting asseblief. Met meer as 'n dekade in die spel m Ek seker jy het dit al ervaar (die meeste van dit in elk geval). Ons sien daarna uit om enige advies. Dankie So. Ek M New om hierdie en beperk tov finansies. Ek's nog te lees ens voor die opening van 'n rekening. As jy d afrig n Newby wat sou jy vir hulle sê: Wie 'n rekening met ens Ek m leun oor na valuta termynkontrak oopmaak en vir myself (nie-diskresionêre rekening) handel. Dit is duidelik dat ek m probeer om sakke vol geld te maak sodat ek my baas kan vertel om af te stoot. Daarom is dit s neem my so lank om te begin. Ek wil seker ek sal maak en nie verloor (te veel onnodige). Ek verstaan ​​die risiko wat betrokke is ens, maar ek wil regtig hierdie werk te maak. So ek m jy vra vir 'n stoot in die regte rigting asseblief. Met meer as 'n dekade in die spel m Ek seker jy het dit al ervaar (die meeste van dit in elk geval). Ons sien daarna uit om enige advies. Dankie Ek wens daar was 'n kort antwoord op jou vraag, maar hul Ain t. Ons kan dit vir ure bespreek, maar ek sal probeer en sit dit neer hier so kort as moontlik en so eenvoudig as moontlik. Makelaars Voordat jy kies 'n makelaar dit is belangrik dat jy 'n paar konsepte verstaan ​​ten opsigte van makelaars en ook verstaan ​​hoe hulle die opstel en wat hulle kan bied in terme van jou persoonlike behoeftes. Dinge om te oorweeg is die veiligheid van jou fondse, regulatoriese omgewing, likiditeit verskaffers, platforms aangebied, handelsomgewing ens Jy wil 'n makelaar wat 'n goeie reputasie en een wat jy kan groei met ander woorde van jou aanvanklike klein ag groter veelvlakkige rekeninge. Skakel tussen makelaars is nie so moeilik, maar dit kan ontwrigtende so bes om 'n goeie een te kies tussen reg en een die begin wees. Wat om te kyk vir 'n) Regulerende / finansiële omgewing Eerstens waar is die makelaar geregistreer maw watter land hulle bedryf. Is hulle behoorlik geregistreer is by die regulerende liggame in die land, het hulle al vir ten minste 5 jaar of meer, het hulle bedrywighede in meer as net hul eie land, wat is hul aanlyn reputasie soos di wat ander doen te sê het oor hulle. Sy noodsaaklik dat die makelaar bedryf van 'n land met 'n gesonde finansiële stelsel maw die VSA, die Verenigde Koninkryk, Australië. Daar is 'n paar ander, maar hierdie drie lande is stabiel, het 'n baie goed gereguleer mark en daar is meer as genoeg om te kies en uit in daardie lande. Daar is honderde, indien nie duisende ander wat nie werk van dié lande en 'n paar kan meer klokkies en fluitjies as ander bied, maar jy moet weeg die risiko's. Wat gebeur in Ciprus 'n jaar of twee terug is 'n goeie voorbeeld van hoe dinge tits kan optrek as die land nie 'n sterk finansiële markte in plek hê. Ook, moet dinge ooit lelik en jy regs - of ander verrigtinge begin dan is jy dit wil gebeur in 'n land waar die wette is relatief soortgelyk aan ons s'n en waar die reguleerders het werklike invloed / tande om iets te doen. Wees op die uitkyk vir makelaars ry op iemand anders se lisensies maw wat handel dryf as 'n filiaal van een of ander finansiële firma. Ook diegene wat net hulle noem gereguleer, maar wat bied baie min detail. Doen jou huiswerk, kyk die maatskappy se registrasie besonderhede, kyk hul direkteure, maak seker dat beide maatskappy en die direkteure is geregistreer by die regulerende liggame. b) Sekerheid van kapitaal kyk hoe hulle behandel jou deposito. Sommige makelaars bied wat gesegregeerde rekening genoem. Dit beteken dat die kliënt fondse afsonderlik van maatskappy fondse maw in verskillende rekeninge gehou word. As die makelaar gaan tits op dan daardie fondse kan nie aangeraak deur skuldeisers. Indien nie in 'n gesegregeerde rekening dan krediteure kan jou geld te neem, aangesien dit sal gesien word as geld maatskappy as sy met 'n maatskappy fondse gemeng in. Let wel: Jy moet gewoonlik deponeer 50000 of meer ten einde 'n gesegregeerde rekening gekry het, maar ek glo dat dit meer algemeen plaasvind en die norm in die toekoms sal wees. Selfs as jy nie genoeg fondse het nou saam met 'n makelaar wat bied hierdie sodat jy gebruik daarvan later kan maak. Selfs beter, kyk vir makelaars werk met bankwaarborge, my setup werk op hierdie en dit is die mees veilige in terme van jou kapitaal. Hulle het nie al te adverteer hierdie en met die meeste wat jy hoef te vra of hulle saam met dit of nie. Wat dit behels is dat jou bank gee die makelaar 'n waarborg van x bedrag (amper soos 'n bankgewaarborgde tjek) en die makelaar maak dan so 'n bedrag aan jou beskikbaar te handel. Sodat daar geen geld nooit eintlik laat jou bankrekening. Elke makelaar kan hul waarborge 'n bietjie anders te werk. Sommige vierkante die rekening elke dag dws betaal winste oor die bank en of die bank betaal enige verliese oor die makelaar, 'n paar te hou die winste op die rekening van die makelaar en wat jy nodig het om hulle te onttrek, terwyl enige verliese groter as die winste gemaak is vereffen deur die bank. Nie alle banke bied hierdie, vergeet van enige van ons plaaslike bank (vir byna enigiets handel verwante). Banke wat dit doen bied is UBS, HSBC, Deutche Bank, Barclays - dat ek weet nie. Diep likiditeit poele is noodsaaklik wanneer die handel. Basies wat dit beteken is 'n poel van ander handelaars. Hoe groter die swembad, hoe beter is jou kanse om iemand na die toonbank kant van jou bestelling te neem. Wanneer jy byvoorbeeld koop, beteken dit dat iemand het om te verkoop aan jou. As jy 'n handelsmerk wat net hang betree, beteken dit dat daar geen teenparty beskikbaar sodat die handel kan nie uitgevoer word nie en of nie by die prys wat jy wil. Hoe dieper die poele van likiditeit hoe meer handelaars hoe beter is die kanse van jou handel word en ook uitgevoer word dat dit vinnig sal uitgevoer word en teen die prys wat jy vra. Baie onderskat hoe belangrik dit maar dink dit op hierdie manier, as jy wil om handel te dryf sê forex wat is dan die gebruik om te gaan na 'n makelaar wat net gekoppel aan sê 5 van die wêreld se handelaars Dit beteken dat jy net blootgestel word aan 5 van die mark in terme van likiditeit. So sy noodsaaklik dat jou makelaar is gekoppel aan massiewe likiditeit poele. Hoe groter hoe beter vir jou. Hoe kan jy hierdie Kyk na wat jou makelaar is gekoppel aan te bepaal. Die groot ouens is gewoonlik na verwys as die vlak 1 makelaars. Hierdie is die maatskappy is soos Deutche Bank, UBS, JPMorgan, Citi, Golden, BNP Paribas, Barclays, HSBC. Jou makelaar kan óf verbind om hulle direk of deur middel van 'n likiditeit netto soos Currnex. Die minder hoep hoe beter. Moenie likiditeit. Daar is niks erger as om te probeer om ambagte te sluit in die wins en dan nie in staat is om dit te doen, want daar is nie teen partye beskikbaar by die toonbank kant neem dit wil sê jy kan nie jou ambagte te sluit wat beteken dat jy jou wins te verloor as die prys beweeg in op jou weer. Ook, wanneer jy begin om groter volumes verhandel word dit meer en meer belangrik. Ek handel tans enigiets tot 500 baie in verspringende baie. Die meeste van jou kleinhandel makelaars bied jou maksimum 50 baie. So beplan vooruit en kry iemand wat groot volumes kan doen met 'n glimlag. Met my huidige makelaar kan ek opstoot tot 1000 baie op 'n enkele kliek en uitvoering is onder 10 millisekondes. Edit: Vir diegene wat nie in die weet, 'n 1 baie posisie is gelykstaande aan 'n volume van die Amerikaanse 100,000 so 'n 1000 baie sal 'n totale volume van die Amerikaanse 100000000 d) platform en platform tegnologie Jou verhandelingsplatform is belangrik wees. Baie makelaars bied hul eie in die huis ontwikkel handel platforms, maar dit is nie altyd so gebruikersvriendelik as hulle is gemaak om te wees. Let wel: persoonlike keuse en handel style sal 'n rol speel hier as 'n paar platforms is beter geskik vir verskillende handel style. Een van die mees gebruikte platforms in die forex wêreld is Meta Trader. Ek persoonlik ook daarvan gebruik te maak. Meta Trader is stabiel en byna al die makelaars bied dit, kan jy jou eie handel bots en of aanwysers skryf sodat jy in wese alles kan aanpas as jy wil en die ontwerp van jou eie belange omsien nie. Dit het ook 'n behoorlike mobiele platform vir selfone en tablette. Baie aanbod web-gebaseerde platforms, maar ek persoonlik haat hierdie. Hulle is óf stadig en of data soos mal eet. Meta Trader loop heeltemal fyn op net 'n Edge verband en verbruik data is van die laagste van enige platform ek ve ooit gebruik. Soos gesê, sal persoonlike keuse 'n rol speel, maar kyk na die platforms. Eenvoudige dinge soos daar en opsie om alle ambagte te sluit met 'n klik Klink simpel maar wanneer jy sê 20 ambagte in die mark en jy het hulle een te sluit deur een toe in wins beteken dit dikwels dat jy verloor die helfte van jou wins deur die tyd jy het hulle almal geslote. Jy sal verbaas wees hoe min platforms hierdie bied. Op Meta Trader kan jy net Kode sal 'n script om óf naby al koop. verkoop, sowel, net diegene in wins ens Deel II te volg. Geredigeer deur MKFrost 24-05-2014 by 12:13. Dankie vir die info Wat handel info kry jy om voorraad optel vir individuele maatskappy aandele Ek is geneig om te hou by die blou-chip maak. Jy kan amper net koop dit blindelings en voeg dan op dalings. Ek sal nooit 'n nuwe voorraad begin met 'n volle posisie though. 50 aanvanklike aankoop en dan sal ek voeg in klein inkremente met verloop van tyd. Ek doen dit of die prys gaan styg of daal. inskrywings en uitgange langtermyn is meestal bepaal deur EMO, oorverkoop / gekoop, basiese maatskappy grondbeginsels en vorentoe leiding na verdien verslae. Ontleder opgraderings en downgrades is ook 'n nuttige aanwyser van wat aangaan. Ek skenk veral aandag aan Goldman Sachs, JPM, Deutsche Bank en Morgan Stanley. Sommige voorrade soos Apple en Gílead ek vyf was vir jare en hou die toevoeging van dips, soos verlede jaar Oktober. Soms sal ek spekuleer oor klein-cap aandele met 'n hoë persentasie van die float kort in afwagting van 'n moontlike kort squeeze. Nodeloos om te sê die inskrywing vir hierdie sal wees by of naby die 1 jaar of 2 jaar laagtepunt en ek sal 'n stop-limiet verkoop orde te bring in vir beskerming teen verlies. Op die oomblik is m Ek in die Nasionale Bank van Griekeland en Mannkind hiervoor. Dit is bingo geld al is. Nadeel is waar ek my stop, maar onderstebo kan ongelooflike wees. Aardgas is my handelsvoorraad. My voorkeur voertuie is Velocity se 3x Bear en Bull ETN'e DGAZ en UGAZ. Albei baie vloeistof met tot 20 swaaie per dag. Dit is meestal gedryf deur vraag en aanbod en die OIE publiseer 'n stoor verslag elke week. As gevolg van die aard van hierdie ETN'e Ek Don t hou hulle vir 'n lang. Miskien 'n week of twee. Laastens sal ek verskans oor naweke wanneer daar geopolitieke versteurings of ekonomiese implikasies, soos die Oekraïne of Griekeland, wat die futures markte kan ontstel toe hulle in Chicago oop op 'n Sondagaand. Daaroor wil ek ProShares Ultra Short S P 500 (SPXU) gebruik. Ek m bereid is om 'n klein verlies op hierdie as markte oop groen op die Maandag. Ek sien dit as 'n versekeringspremie. Vir ooglopende redes die bedrag van due diligence en lees en studeer verslae is legio en kan nie gedek word op 'n forum. Wysig om by te voeg: Vir die paar keer per jaar i koop of verkoop opsies ek 'n webwerf met die naam Quantcha gebruik om die ideale opsie versprei ondersoek. Geredigeer deur FrankieK 21-06-2015 by 01:06. Ek is die handel vir meer as 'n jaar nou en sal beweeg terug na die RSA in 'n paar weke. Ek het navorsing moontlik handel platforms wat ek in Suid-Afrika kan gebruik, en die enigstes wat lyk vir my bied met al die voertuie wat ek verkies is iStock, Sanlam iTrade en Saxo Classic. Is daar iemand wat dalk kan bied 'n paar geloofwaardige adviseer op 'n verhandelingsplatform (sagteware wat gebaseer is) wat die volgende bied: CFD (insluitend spot metale) op globale voorrade, globale verhandelbare indeks (NASDAQ, SP en RUT), forex, volume, RSI en natuurlik al die ander ontleding aanwysers tegniese n oscilators. Die rede waarom ek nie vashou aan my huidige platform is dat die transaksie kos tussen my Suid-Afrika gebaseer bankrekening en my in die buiteland is nou besig om 'n faktor, en ek sou verkies om elektroniese bankdienste gebruik direk na my handel rekening te finansier, en natuurlik om spoed om enige fondse versoeke terug in my bankrekening. Ek sal dit baie waardeer as iemand hul bevindings met hulle handel platform kan deel. Ek is van plan om swing handel in stand te hou, en my dag handelsaktiwiteite, dus 'n verhandelingsplatform met DMA en geen afkeer vinnige dag ambagte sal my beste te pas. Let asseblief ook die vrymoedigheid as jy weet van 'n beter is groep of 'n ander klub van spesies waar handelaars in óf Johannesburg of Pretoria bymekaar te kry, ek net vind forex groepe, maar wil te kry om ander handelaars te ontmoet. Alles van die beste en gelukkig handel. He he he drrrrrrrrrrrrugs. putim monesey in d4ugs PS mushooms is wonderlik ek is nie seker of enige iemand kan my help. Ons doen marknavorsing met mense wat doen aanlyn handel vir hulself. Hier is 'n kort beskrywing van die navorsing. Miskien sal jy weet van mense wat belangstel in die bywoning van kan wees. Of stuur vir my 'n kontaknommer en ek sal bel met meer detail. My kontaknommers is 0860103275 of 0825691834 JDI Navorsing is opdrag gegee om marknavorsing te doen vir 'n aanlyn-verhandelingsplatform Ons wil graag jou waardevolle terugvoer te kry op 'n advertensieveldtog hulle ontwikkel, en om finansiële handelaars / beleggers verstaan ​​in meer besonderhede. U kan seker wees dat JDI Navorsing bly deur die streng gedragskode van SAMRA (Suid-Afrikaanse mark Research Association). Jou deelname sal heeltemal vertroulik wees, sal ons jou nie identifiseer en al bevindinge sal verslag doen oor 'n streng anoniem basis. Let asseblief daarop dat ons jou nie sal kontak om enige ander rede in die toekoms of daarna te hou jou besonderhede. Baie belangriker Ons sal op geen manier probeer verkoop jy 'n produk of 'n diens Dit is Marknavorsing en NIE verkope. Die fokusgroepe is op die 4de en 5 Augustus 'n fokusgroep is 'n baie informele gesprek met 10 mense bygewoon en duur ongeveer 2 uur. Drankies en versnaperinge sal bedien word en jy sal R1800 kontant ontvang as 'n klein teken van ons waardering. Plek: Craighall Park, Johannesburg forex oorsig Standard Bank is trots om 'n gedekte buitelandse valuta handel platform bied vir Retail beleggers Standard FX Trader. Dit is 'n veilige, internet-gebaseerde valuta handel platform wat beskikbaar is 24 uur per dag, 6 dae per week. Hoekom handel forex Buitelandse valuta is die mees verhandelde en vloeibare finansiële markte in die wêreld, die handel meer as 4 triljoen per dag. Dit bied alledaagse handelaars beduidende potensiaal om hul persoonlike rykdom te verhoog. Forex, in teenstelling met enige ander finansiële markte, is nie beursverhandelde wat beleggers in staat stel om te reageer op skommelinge in pryse geldeenheid as hulle voorkom - te eniger tyd, dag of nag. Hoekom handel met Standard FX Trader Standard FX Trader gebruik gevorderde tegnologie wat ontwikkel is deur 'n globale leier in aanlyn handel dienste, wat 48 munt pare en 6 spot goud en silwer kruise bied. Ons bied 2 aged rekening tipes n mini rekening en 'n standaard rekening wat oopgemaak kan word in dollar, euro of pond. Met 'n risiko vry, geen verpligting gratis praktyk rekening, is daar geen behoefte om verder te kyk as Standard FX Trader as jou voorkeur aanlyn forex diensverskaffer. Standard FX Trader is wat uitgevoer word deur Global Markets afdeling van Standard Bank se en nie deur Online aandeleverhandeling en jy sal dus 'n aparte rekening te open. Begin deelname aan die globale forex mark vandag met die opening van 'n risiko-vrye praktyk rekening op standardbank. co. za/standardfxtrader Vir meer inligting kontak die Standard FX Trader lessenaar op 0800 776 839 of 011 378 7768. Let wel: Forex behels aansienlike risiko van verlies, insluitende die risiko van die verlies van 'n kapitale bedrag (e) belê weens markskommelings, en is nie geskik vir alle beleggers. Toenemende invloed toeneem risiko. Voordat jy besluit om handel forex, jy moet versigtig oorweeg jou finansiële doelwitte, ervaring en risiko-aptyt. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting op hierdie webwerf nie beleggingsadvies uitmaak. Suid-Afrika: 0860 121 161


No comments:

Post a Comment