Friday, October 14, 2016

Eve Online Trading Guide Für Einsteiger

Eine weitere und vollkommen pazifistische M glichkeit ISK zu generieren, bietet das sogenannte Trading. Dabei handelt man mit den verschiedensten Gegenst nden und versucht in der Regel ber einen g nstigen Ankauf von Was und den anschlie Enden Verkauf selbiger, einen m glichst Hohen Gewinn zu erzielen. Es gibt sterf unterschiedlichsten Aanvaar um in EVE zu handeln. Die wichtigsten Aanvaar werde ich in diesem Gids ERL utern. Dabei setze ich ein gewisses Grundverst ndnis voraus, wie der Markt in EVE funktioniert und wie man Ankaufs - und VERKAUFS-Auftr ge erstellt. Ich w rde jedem empfehlen Zun chst einmal ein gewisses Verm gen anzuh ufen, bevor man sich auf den Handel ST RZT, ein Muss ist das allerdings nicht. Nur Macht es Eben vieles Eenmaal und der Gewinn ist bei einem gr Eren Was-Einsatz naturgem h haar as bei einem Kleinen. Weiterhin sollten bestimmte Vaardighede erlernt werden, Welche sterf Steuern senken, sterf die mens is Markt abgeben muss. Im folgenden werde ich sterf wichtigsten Handels-Vaardighede Kurz erkl ers und eine Empfehlung abgeben, auf Welches Vlak sterf jeweiligen Vaardighede erlernt werden sollten, um in den Handel einzusteigen und die Verschwendung zu minimieren. Rekeningkunde (vlak 4) This vaardigheid reduziert sterf Transaktionssteuer / Umsatzsteuer um 10 pro Skillstufe. Da diese Steuer bei Allen Verk ufen ANF llt, Macht es Sinn ihn wenigstens auf Vlak 4 zu haben. Makelaar Betrekkinge (Vlak 3) This vaardigheid reduziert sterf Makler-Geb uur um 5 pro Skillstufe, Welche beim Erstellen von Kauf - und VERKAUFS-Auftr gen am Markt ANF llt. Daytrading (Vlak 3) Mithilfe Dieses Vaardighede k NNT ihr Markt-Bestellings aus der Entfernung Alle ndern und so eure Ankaufs - bzw. VERKAUFS-Preise jederzeit anpassen. Sterf ist Wichtig, sofern ihr nicht nur auf ein und der selben Stasie handelt. Vlak 1 ERM glicht euch sterf nderung innerhalb eines Sonnensystems, vlak 2 erh ht sterf Reichweite um 5 Spr nge, jedes weitere vlak erneut um 5 Spr nge und vlak 5 ERM glicht das Bearbeiten von Markt-Bestellings innerhalb einer Streek. Bemarking (Vlak 3) Mithilfe Dieses Vaardighede k NNT ihr VERKAUFS-Auftr ge aus der Entfernung eins und m SST somit nicht auf selben Stasie sein wie eure Ware. Sterf ist Wichtig, Wenn ihr nicht nur auf ein und der selben Stasie handeln m chtet und flexibler sein wollt. Vlak 1 ERM glicht euch das Tellen innerhalb eines Sonnensystems, vlak 2 erh ht sterf Reichweite um 5 Spr nge, jedes weitere vlak erneut um 5 Spr nge und vlak 5 ERM glicht das Tellen von Markt-Bestellings innerhalb einer Streek. Nat rlich k NNT ihr sterf Ware trotzdem Nur in der Stasie verkaufen wee sie sich befindet. Verkryging (Vlak 3) Mithilfe Dieses Vaardighede k NNT ihr Kauf-Auftr ge aus der Entfernung eins und m SST somit nicht auf selben Stasie sein, wee ihr einen Kauf-Auftrag setzen wollt. Sterf ist Wichtig, Wenn ihr nicht nur auf ein und der selben Stasie handeln m chtet und flexibler sein wollt. Vlak 1 ERM glicht euch das Tellen innerhalb eines Sonnensystems, vlak 2 erh ht sterf Reichweite um 5 Spr nge, jedes weitere vlak erneut um 5 Spr nge und vlak 5 ERM glicht das Tellen von Kauf Auftr gen berall in einer Streek. Dieser vaardigheid beeinflusst Nur das Tellen von Kauf-Auftr gen in den Markt direkte K UFE innerhalb einer Streek sind ohnehin immer m glich. Sigbaarheid (Vlak 3) Mithilfe Dieses Vaardighede k NNT ihr Kauf-Auftr ge, sterf ihr aus der Entfernung einstellt, ber mehrere Systeme ausdehnen und euren Ankaufs-Bereich somit erweitern. Sterf ist Wichtig, sofern ihr nicht nur auf ein und der selben Stasie handeln wollt. Vlak 1 ERM glicht euch das Ausdehnen innerhalb eines Sonnensystems, vlak 2 erh ht sterf Reichweite um 5 Spr nge, jedes weitere vlak erneut um 5 Spr nge und vlak 5 ERM glicht das Ausdehnen von Kauf Auftr gen berall in einer Streek. Dieser vaardigheid beeinflusst Nur das Tellen von Kauf-Auftr gen in den Markt direkte K UFE innerhalb einer Streek sind JA ohnehin m glich. Marge Trading (Vlak 3) Ein Wichtiger und etwas Schwer zu erkl lewer vaardigheid, Wenn es darum geht Kauf-Auftr ge zu erstellen. Jy h haar in ewigheid Vlak in diesem vaardigheid ist, desto Geringer ist der Anteil n ISK, Den ihr beim Erstellen des Kauf-Auftrags f r sterf jeweilige Ware hinterlegen m SST. Der restliche betrag wird erst dann f llig, Wenn jemand euch vetten chlich sterf Ware VERKAUFT hoed. Dieser vaardigheid spart euch zwar Effektiv keine ISK und dennoch ist es angenehm, Wenn man bei hochwertigen Was erst dann der Gro Teil vom Konto abgebucht wird, Wenn jemand euch sterf Ware vetten chlich VERKAUFT hoed. Handel (Vlak 4) jede Skillstufe Erh ht sterf Anzahl aktiver Verkaufs und Kaufauftr ge um 4. Retail (Vlak 5) jede Skillstufe Erh ht sterf Anzahl aktiver Verkaufs und Kauf-Auftr ge um 8. This vaardigheid auf Vlak 5 ist Voraussetzung fr Wholesale und moet wel daher erlernt werden, damit man auf wenigstens 100 Markt Bestellings kommt. F r den Anfang reicht aber auch Vlak 4. Wholesale (Vlak 3) jede Skillstufe Erh ht sterf Anzahl aktiver Verkaufs und Kaufauftr ge um 16. Wie bereits angesprochen gibt es in EVE Einige Steuern und Geb hren is Markt, sterf zu unterschiedlichen Zeitpunkten anfallen und ber verschiedene Arten reduziert werden k nnen. Um diese soll es im N chsten Abschnitt gehen. Im Spiel werden beide Begriffe genannt. Wenn von der Transaktionssteuer sterf Rede ist, ist damit sterf Umsatzsteuer gemeint und umgekehrt lässt euch dadurch ook nicht verwirren. Diese f llt immer dann n, Wenn ihr etwas ber den Markt VERKAUFT, egal OB ihr es 'n einen K Ufer direkt VERKAUFT oder sterf Ware zuvor in den Markt einstellt. Die Transaktionssteuer / Umsatzsteuer kann lediglich ber den vaardigheid Rekeningkunde reduziert werden. Die Makler-Geb HR f llt immer dann n, Wenn man einen Kauf - oder VERKAUFS-Auftrag in den Markt stellt. Diese Geb uur betr GT zu Anfang etwa 1 (mindestens aber 100 ISK), kann aber durch den vaardigheid Broker Betrekkinge reduziert werden. Au Erdem wird sterf Geb uur durch das Staande zur Corp der Station, auf der ihr den Kauf - bzw. Verkaufsauftrag setzt und zur faksie, der sterf Corp angeh rt, reduziert. Folgendes Diagramm moet wel sterf verdeutlichen: Verlust beim Wiederaufbereiten Manchmal ist es auch Wichtig bestimmte Was wiederaufzubereiten. Der Dabei entstandene Verlust kann durch den vaardigheid Scrapmetal Processing sowie durch ein gutes Staande zu der Corp, der sterf Stasie Geh rt, reduziert werden. Die verschiedenen Arten des Handelns Es gibt sterf unterschiedlichsten Arten mit dem Handel in EVE ISK zu generieren. Manche sind Dabei sehr lukrativ, ander eher Zunehmende aber alle haben ihre Vor und Nachteile. Einige dieser M glichkeiten sind miteinander kombinierbar bzw. berschneiden sich in Ihren jeweiligen Feldern, weshalb ich im folgenden vor Allem sterf wichtigsten Arten zu Handeln ERL utern werde und den Fokus auf die Unterschiede lege. Der VORTEIL lieg hierbei auf Hand. Man muss Seine Was nicht m hsam hin und haar transportieren, sondern erledigt alle GescH VE bequem aus dem Kaptein se Quarter heraus. Is besten eignen sich Tradehub-Stationen wie beispielsweise Jita DAF r. Ihr solltet Zun chst Schauen, bei welchen Was der Unterschied zwischen dem h chsten Kauf-Auftrag und dem g nstigsten VERKAUFS-Auftrag Besondersleer Hoch ist. Anschlie einde stellt ihr f r sterf jeweilige Ware selber einen Kaufauftrag ein und VERKAUFT diesen anschlie einde wieder mit m glichst Viel Gewinn as VERKAUFS-Auftrag. Wichtig ist Dabei, dass ihr versucht immer den teuersten Kauf-Auftrag und g nstigsten VERKAUFS-Auftrag zu setzen, damit ander Spieler direkt n euch verkaufen bzw. bei euch kaufen. Diese Kuns des Handels setzt gute ische Kenntnisse des Marktes voraus und kann, ABH ngig von der Anzahl der Was mit denen ihr handelt, mit mehr oder Zunehmende Viel Aufwand verbunden sein. Pincet reg in Tradehubs gibt es Viel Konkurrenz, sodass ihr eure Kauf - und VERKAUFS-Auftr ge preislich regelm ig anpassen m SST. Ich empfehle euch f r den Anfang den Handel mit hochwertigen Schiffen, sterf in der jeweiligen Streek dikwels nachgefragt werden, da bei diesen mehrere Ionen Gewinn pro Verkauf drin sind, auch wenn man DAF r ein gewisses Startkapital besitzen moet wel. Der Streke-Handel ist gewisserma af das Gegenst ck zum stasies-Handel, vor Allem Dann, Wenn es um den Aufwand geht, Denn dieser ist hierbei ausgesprochen Hoch. Der Kern des Ganzen sind sterf teil weise law Hohen Preis-Unterschiede zwischen einzelnen Regionen. Dazu m SST ihr nun zwischen den einzelnen Regionen pendeln, da ihr immer Nur sterf Preise innerhalb jullie derzeitigen Streek einsehen k NNT. Habt ihr aber erst einmal einen guten berblick te ontvang,, kann man mit dem Streke-Handel sehr Hohe Gewinne erzielen. Helfen kann euch Dabei auch folgende Seite, auf der ihr sterf aktuellen Preise vieler G ter in den unterschiedlichen Regionen und Deren Tradehubs einsehen k NNT: Zus tzlich gibt es einen Kanaal in Eva, der sich prys tjek nennt und in dem ihr ander Spieler, sterf sich ebenfalls in dem Channel befinden, nach den aktuellen Ankaufs - und Verkaufspreisen fr bestimmte G ter Fragen k NNT. Ein entscheidener VORTEIL beim Streke-Handel ist, dass ihr keine Kauf-Auftr ge in den Markt stel m SST, da ihr eure favorisierten Was direkt von anderen VERKAUFS-ORDERN in m glichst gro er Zahl kauft, um Diese dann in Die Streek zu transportieren in der ihr sterf Was wieder verkaufen wollt. Ihr k NNT sterf sodat entstandenen Was Dabei auch in Systeme schaffen, wee es beispielsweise gar keine Konkurrenz gibt und euch so einen Preis-VORTEIL durch ein eigenes Monopol verschaffen. Der Streke-Handel ist definitiv nicht etwas f r jedermann, da der Zeit-Aufwand law Hoch sein kann und Pincet reg zu Anfang erst einmal Viel Soektog betrieben werden muss. Eignen tun sich Was, sterf Leicht zu transportieren sind. Sterf kann vorallem dann von Bedeutung sein, Wenn man ber keinen Frachter verf GT und trotzdem eine Hohe Anzahl n Was transportieren m chte. Der Sinn und Zweck des Erschaffens eines Angebotsoligopols (ook wenige Anbieter und viele Nachfrager) ist es, den Preis von bestimmten Was bestimmen zu k nnen, um so den eigenen Gewinn zu maximieren. Das alles findet am besten auf einer Stasie statt und Diese moet wel durch ander Spieler m glichst Hoch frequentiert sein. Der Arbeitsaufwand bei dieser Methode ist sehr GERING. Die Schwierigkeit lieg wie so dikwels Darin, eine Ware zu finden, wat skrille nachgefragt wird, wat Zahl der Anbieter aber verh ltnism ig GERING ist. Man konzentriert sich non auf Was, bei denen es eine berschaubare Anzahl n VERKAUFS-Auftr gen gibt, kauft Diese bis zu einem bestimmten Preis auf und stellt sie danach wieder zu einem h here Preis ein, der aber g nstiger ist as sterf verbliebenen Verkaufs Auftr ge anderer Spieler. Das folgende Voorbeeld moet wel sterf verdeutlichen: Es werden non sterf vier Fett markierten obersten Posten aufgekauft, bis einschlie lich zu dem Anbieter der sterf Ware fr 38.777,86 ISK anbietet und dann werden alle so angekauften Was zum neuen Preis von 89.999,99 ISK Neu eingestellt . So ist man der g nstigste Anbieter einer Hohen Zahl von G stern und kann Diese zu einem sehr Hohen Preis verkaufen. Optimale sind hierbei nat rlich Was, sterf weit unter dem durchschnittlichen Streke-Preis angeboten werden, da Diese dann in einem Hohen Ma zu dem Neu eingestellten Preis nachgefragt werden. Bei dieser Kuns des Handelns kauft man beispielsweise Module in gro er St ckzahl mittels Kauf-Auftr gen n, um diese anschlie einde wiederaufzubereiten und die daraus gewonnenen Minera zu verkaufen. Ebenso ingewande kann man sterf Module auch direkt von anderen Spielern aufkaufen, sterf Diese as VERKAUFS-Auftrag in den Markt gestellt haben. Der Sinn dahinter ist, dass es viele Module gibt, Deren Minera-Wert deutlich h haar ist as der Preis f r den Diese Module in der Regel gehandelt werden. Um herauszufinden Welche Module das sind, ist zu Anfang ein Hoher Soektog-Aufwand N tig, den man durch das einmalige Kopen en Wiederaufbereiten eines Moduls Zun chst herausfinden muss. Eine ander M glichkeit bietet folgende Seite, auf der ihr einfach das GEW nschte Modul eingeben k NNT und anschlie einde eine bersicht erhaltet, Welche Minera ihr beim Refinern zur ckbekommt. Gleichzeitig ist Diese Seite mit EVE-sentrale verbunden und ihr k NNT euch mit einem Klik op foto anschauen is Ihr f r sterf zur ckgewonnenen Minera derzeit is Markt n ISK erhaltet. Habt ihr herausgefunden bei welchen modulen ihr durch das Wiederaufbereiten einen Gewinn erzielen k NNT, is setzt besten innerhalb einiger Spr nge von einem Tradehub aus einen Kauf-Auftrag ber eine Hohe Anzahl Dieses Moduls. Diese Kauf-Auftr ge m SST ihr nat rlich immer wieder preislich anpassen, da ihr dikwels nicht der einzige sein werdet, der Dieses Modul wiederaufbereiten m chte. Irgendwann fliegt ihr alle Systeme einmal AB, um das zeug einzusammeln. Der Aufwand kann je nach Menge jullie Kauf-Auftr ge ook law Hoch sein, DAF r ist das einzusetzende Kapital verh ltnism ig GERING. Habt ihr alle Module eingesammelt, begebt ihr euch zu einer Station, bei der ihr ein m glichst Hohes Ansehen Genie t, damit der Verlust beim Wiederaufbereiten minimale ist. Zus tzlich hilft euch noch der vaardigheid Scrapmetal Prozessing bei der Reduzierung des Abfalls. Zum Schluss m SST ihr sterf sodat gewonnenen Minera Nur noch verkaufen, was dikwels sogar direkt m glich ist, da sterf Ankaufspreise von Minera h ufig nahezu identisch mit den VERKAUFS-Preisen sind. Ihr habt noch Hinweise oder Anregungen, was in diesen Gids noch hineingeh rt oder ander konstruktive Wenke Dann schreibt Diese doch in Die Kommentare und ich werde den Gids ggf. anpassen. Kommentare: Ein sehr weiterer SCH ner Guide, aber mir sind Dabei noch 2-3 Fragen gekommen. Ook ich finde das mit dem Handeln Klas habe mein Klon jetzt in Jita platziert und auch schon sterf ersten BuyOrders toom gehauen. Die Handels Vaardighede Laufen nebenbei Hoch. Und zwar bei dem Marge Trading: Du schreibst das man sterf restlichen 76 erst Ort muss Wenn einem der Artikel vetten chlich VERKAUFT wird. Ook ich Stell sterf BuyOder teuels bezahle 24 (Vorrausgesetzt vaardigheid auf 5) und wenn 3h SP ter mir JMD sterf Ware VERKAUFT war ich sterf 76 Ort Aber 2 Zeilen SP ter schreibst du das sterf 76 erst bezahlt werden m ssen Wenn ich den Artikel weiterverkauft habe . Das sal mir nich Ganz in den Kopf. Wenn ich das richtig verstehe k nnte man mit 100 mio ISK Was f r 400 mio ISK kaufen aber Wenn man nur 200 mio auf dem Konto hoed Dann is man Schnell Pleite, val einem alles VERKAUFT wird. Und die zweite Frage: ist die Taktik richtig immer riesige Mengen anzukaufen und dann sterf Bestel auf 90 Tage zu stel damit man so Wenig Bestellings wie m glich Neu MACHEN muss um Broker Koste zu sparen 3: Angenommen ich habe jetzt ne BuyOrder fr 1000 St ck vesting kann ich da schon ne SellOrder fr 1000 St ck MACHEN oder muss ich erst Warten bis ich sterf 1000 St ck angekauft habe sry viele Fragen aber ich gesplitste du kannst mir weiter helfen. Danke erst einmal f r deinen Hinweis. Zu deinem ersten Punkt: Das ist ein Schreibfehler. Es musst Nat rlich hei af, dass der restliche betrag erst dann f llig wird, Wenn jemand euch sterf Ware VERKAUFT hoed. Ich habe das mal korrigiert. Und trotzdem het du mit deiner Vermutung der Verschuldung absolut law. Das kann passieren, weshalb man DAF r sorgen moet wel sterf kompletten ISK auch vetten chlich auf dem Konto zu haben. Zu dem zweiten Punkt: Ja so kannst du nat rlich sparen. Es spricht nichts gegen sterf 90 Tage. Die Preise anpassen, musst du JA so oder so. Zum letzten Punkt: Meines Wissens nach muss man alle Was, sterf die mens verkaufen m chte, auch immer in seinem Besitz haben. Gepos - 2007/03/07 05:14:00 - 1 Ter ere van verbygaande n handel mylpaal (1 miljard in persoonlike bates o /) Ek wil graag 'n gids wat ek geskryf het toe ek d net begin speel vry om die Eva-O gemeenskap en nog 'n nublet in Eva Universiteit. Ek het dit verlaat meestal ongeredigeerde. Dit bevat benaderings tot handel dat ek don t noodwendig meer volg maar dit het my gehelp om my denke te organiseer oor die handel toe ek splinternuut en het gedink 'n beursie balans van 10 miljoen ISK was enorm. Later E-Uni vlieëniers het my vertel dat dit hulle gehelp het, so ek m dit hier verslagdoening in die hoop dat dit jou sal help. Ek is ook bly enige kommentaar of advies van enige ander handelaars, meester of newbie. Gepos - 2007/03/07 05:14:00 - 2 Quote: Hi almal, ek ve net in die maat vir 'n rukkie, en ek het alreeds 'n ton van Eva geleer van al die uitstekende instrukteurs. Maar ek vyf opgemerk dat daar hasn t veel in die weg van die mark / handel tipe inligting. Ek m nog 'n nuwe speler so dit is soort van soos papier 'n 1ste jaar se eerder as evangelie inligting oor die maak van ISK op die mark, maar ek dink ek doen m baie goed vir my en ek wou om te deel wat ek ve geleer met almal, en hopelik 'n paar wenke uit die res van jou so goed. Enige terugvoer oor maniere waarop ek kan dit beter te maak sal wonderlik wees. In Deel Een (hierdie een) bespreek ek die baie basiese beginsels van die Eva mark en gee bietjie raad wat ek dink almal vlieëniers in ag moet neem. In Deel Twee bespreek ek 'n paar van die kernbegrippe van markte en wins wat ek handel vyf toegepas in Eva. In die derde deel praat ek oor die Eva-spesifieke tegnieke wat ek vyf is die toepassing waar ek begin het en dinge soos dat. Let wel: As ek praat oor die handel hier ek byna uitsluitlik praat oor handel speler items. NPC handelsgoedere is 'n gebied wat ek het byna geen kennis van at all. Ek het begin deur te probeer om 'n ordentlike wins te maak uit die verkoop buit van missies en dan soort het meegevoer, sodat my ervaring is gefokus rondom die soorte items wat ek vyf teëgekom, min of meer na willekeur. Deel Een: Wat Almal moet weet vir spelers met geen belangstelling in die mark, hierdie twee dinge is alles wat jy nodig het om te weet: - Hoe om plaas te koop bestellings by voorbaat vir dinge wat jy weet jy sal nodig hê. - Hoe Om te verkoop bestellings vir buit wat jy nie t wil sodat jy die mees ISK daaruit te plaas. Die veronderstelling dat jy dit vyf gemaak deur die handleiding, het jy waarskynlik 'n paar vae herinnering van die skerm mark wanneer jy daardie enkele eenheid van ammunisie of iets wat gekoop is uit 'n stasie iewers en dan het om te vlieg uit om dit te kry. Dit is baie moontlik dat sedertdien jy nog nooit die venster mark behalwe om goed te koop so gou as jy hulle nodig geopen. Jy vyf waarskynlik ook verkoop dinge deur regs te klik op hulle en verkoop hulle vir watter prys die spel wys jou. Dit is 'n baie duur manier om te leef As jy vyf gespeel ander speletjies, is jy waarskynlik gebruik om NPC verskaffers wat dinge van jou te koop op 'n prys en wat dinge te koop aanbied by 'n ander prys. Daar is NPCs wat koop en verkoop dinge op die vooraand mark, maar die oorgrote meerderheid van die ambagte gebeur tussen spelers. As jy regs kliek op die betrokke module wat jy het geen nut vir en klik verkoop 'n ander speler koop dit van u en gebruik dit dan of herverkoop dit aan iemand anders, waarskynlik teen 'n wins. Wanneer jy iets koop, is 'n ander speler waarskynlik verkoop dit, en vir meer as wat hulle gekoop het, uit 'n ander speler. Dit is lekker vir hulle, maar nie noodwendig die beste ding vir jou. Koop en verkoop bestellings Die manier waarop hierdie ander spelers in staat is om voordeel te trek uit jou koop en verkoop word deur koop en verkoop bestellings. Hierdie staan ​​bestellings te koop of te verkoop 'n sekere item teen 'n sekere prys. Elke enkele een van ons kry die vermoë om tred te plaas tot 4 buy of bestellings gelyktydig te verkoop sonder opleiding enige vaardigheid. Selfs as jy het geen belangstelling in die handel of die maak van ISK uit die mark moet jy wees om voordeel te trek van koop en verkoop bestellings. Gepos - 2007/03/07 05:15:00 - 3 Koop Bestellings Neem voorraad van jou situasie: is daar sekere verbruiksgoedere wat jy jouself koop dikwels Ammo of darren byvoorbeeld. As daar, moet jy 'n koop orde vir hierdie item hê. - Set Opsy sommige ISK. - Dock By jou gunsteling stasie. - Open Die venster mark, kliek op die blad soek en tik in 'n goeie Chuck die naam van die ding wat jy weer met behulp van 'n baie en druk Soek. - Kies Jou item uit die lys. Die mark besonderhede sal langs die soekkassie pop-up. Dit sal lyk soos 'n klomp van die nommers. Ignoreer hulle vir nou. - Look Vir die deel wat aktief Koop Bestellings sê en dan vind die kolom prys. Klik op die totdat dit sorteer die aktiewe koop bestellings deur prys van die hoogste tot die laagste (hierdie sal een of twee keer druk neem, afhangende). Die hoogste prys op die lys is waarskynlik laer as jy gewoond is om te betaal. - Look Vir die knoppie genoem Plaas Koop Bestel en klik dit. 'N Venster sal verskyn en daar is 'n klomp van die velde wat jy kan invul. Kies die prys wat jy wil betaal (dit moet laer wees as wat jy gebruik om te betaal, maar hoër as die hoogste aktiewe koop orde), sit in hoe baie wat jy wil te kry (vir ammunisie, 'n groot aantal goed hier). - Kies 'N reeks (wat is hoe ver jy bereid is om te vlieg om dit op te tel is - stasie is wat jy wil dit aan jou om te kom - sonnestelsel tot 2 spronge is wat ek stel voor, afhangende van hoe duur die orde is (ek sal verder reis vir 'n nuwe fregat as wil vir 100 Anti-materie koste). vir duur, kies altyd die maksimum. as 'n bevel verstryk jy verloor jou makelaars fooi in elk geval, en jy kan enige tyd kanselleer sonder enige straf buite die verlies van jou makelaar se fooi. die spel sal bereken hoeveel dit sal vir jou kos, sal die makelaar ryg op 'n fooi en sodra jy getref koop, sal die ISK uit jou beursie te neem en sit in bewaring (nie te verwar met borg missies). Wanneer 'n speler reg kliek op die 100 eenhede van ammunisie wat hulle didn t wil en verkoop dit, sal die ISK uit te kom van borg en die ammunisie sal na jou toe kom. die rede wat jy gekies het 'n koop prys effens hoër as almal anders se is omdat elkeen het die hoogste koop orde kry die goedere. met dit gedoen het, kan jy afgaan en doen 'n paar missies of neem 'n paar klasse of wat ook al jy wil doen, terwyl die makelaar koop up items namens jou. Jy kan hou van waar jou items geleë met behulp van die venster bates te hou. As jy jou reeks wyer as 'n enkele stasie stel, sal jy vind dat jou goed is versprei oor die hele plek. Wat ek wil doen is laat dinge stapel vir 'n bietjie en dan elke nou en dan, leeg My vrag hou en doen 'n vinnige insameling duur om al die stasies wat my items het, vlieg hulle terug na my huis stasie en stort dit alles in my loods. Jy kan jou koop sodat in jou beursie venster (kyk op die blad bestellings) te monitor. Soms sal jy agterkom dat jou bestelling isnt bring in enige items. Dit is waarskynlik van iemand outbidding jou. - Bring Die mark besonderhede oor die item (gebruik soek of nog beter, voeg die item na jou mark quickbar) en sorteer die koop bestellings van hoogste tot laagste. As jou bestelling is nie aan die bokant van die lys dan vyf jy is meer bied. Die kerel hoeveel items die hoër bieër wil. As dit 'n paar is, dan kan jy waarskynlik wag dit uit. As dit is 'n baie, dan kyk na die verhoging van jou bod. - Switch Om die blad my gebooie, regs kliek op jou koop orde en kies orde te verander. Sit in 'n aantal wat hoër is as hul bod en klik verander. Die makelaar sal julle 'n ander gelde en die verskil tussen jou ou bod en nuwe bod hef sal afgetrek word van jou beursie. As jy nog steeds die top bieër maar jy sondaars t om enige items, oorweeg die uitbreiding van jou reeks. Ongelukkig sal jy nodig het om 'n nuwe poging om dit te doen het. Jy kan jou ou poging om die ISK terug te kry kanselleer (jy sal al verloor die makelaar se fooi). Gepos - 2007/03/07 05:16:00 - 4 verkoopopdragte As jy 'n missie naaswenner, het jy waarskynlik 'n baie random buit rondlê in jou loods, of jy is verkoop dit so vinnig as wat jy dit kry. As dit s rondlê, dan moet jy baie ISK opgesluit in junk jy nie t nodig. As jy vyf is dit onmiddellik verkoop, vyf jy waarskynlik verkoop dit vir minder as wat dit die moeite werd. Verkoop bestellings werk op dieselfde manier as koop bestellings, behalwe dat in plaas van die wil aan die hoogste bieër wees, wil hê jy moet die laagste tenderaar wees sodat jou koop die mooiste sal wees). - right Klik op die item wat jy wil verkoop, kies verkoop hierdie item. 'N Venster verskyn. - Kliek Gevorderde en klik op die vergrootglas Sorteer die verkoop bestellings deur prys van laagste tot hoogste (teenoorgestelde van koop bestellings sorteer). - Kies 'N duur (die maksimum duur is die korrekte antwoord hier). - Kies 'N getal wat laer is as die laagste getal is (dit is waarskynlik hoër as die prys wat jy betaal sou gewees het). Die wedstryd sal die prys te bereken deur die prys deur die aantal te koop vermenigvuldig en dan trek BTW en 'n makelaar se fooi. BELANGRIK: Met baie goedkoop items (bv ammunisie), is dit moontlik dat die gevolglike ISK aantal laer as jou onmiddellike verkoop sou gewees sal wees. In hierdie geval, moet die orde nie plaas. Óf verkoop die item die nie-gevorderde manier of wag om meer van die item in te samel en dan verkoop hulle as 'n groep. Jy kan jou verkoop bestellings op dieselfde manier te monitor as jou koop bestellings en hulle as dit nodig is verander, as jy vind dat jou items sondaars t verkoop. Vir spelers met geen belangstelling in die mark, wat moet dek alles wat jy nodig het om oor die algemeen te red jouself 'n paar ISK en betaal vir daardie blink Swerwer vinniger as die meeste mense. Maar sommige van julle sal vind julle kry gefrustreerd met met slegs 4 koop / verkoop bestellings beskikbaar of sal julle vind sy oog op die groot gapings tussen die laagste bestellings verkoop en die hoogste bestellings koop. Vir diegene spelers, haal 'n paar van die handel vaardighede (Trading en Retail is 'n goeie begin) en saam met my in Deel Twee. Gepos - 2007/03/07 05:16:00 - 5 Deel Twee: Konsepte van die mark Die manier om ISK in die mark is deur die koop van dinge vir 'n prys en dan verkoop hulle vir 'n hoër prys. Enigeen kan dit doen, die vraag is of jy dit teen 'n tempo dat dit jou tyd werd maak kan doen. Wat jy wil doen, is stel dinge sodat jy maak meer ISK deur die koop en verkoop as wat jy sou gemaak het deur iets anders te doen in dieselfde tydperk van die tyd. Daar is geen punt om te spandeer vyftien minute om 'n koop wat jou nette 1000 ISK wanneer jy 50,000 ISK in sending belonings en skatte kan versamel in plaas. Hoeveel ISK jy maak as 'n handelaar is afhanklik van 'n paar verskillende faktore. Hoeveel ISK het jy begin met Hoeveel wins maak jy op daardie ISK Hoe dikwels maak jy wat geen voordeel bring hoeveel moeite dit neem om daardie wins te maak As jy besluite oor wat handel dryf te maak en wat handel dryf te ignoreer, is daar maak sommige konsepte wat jy moet verstaan ​​sodat jy kan dink soos 'n handelaar. Werk jou winste uitwerk hoeveel wins jy maak op 'n veiling, neem die ISK jy in te neem van 'n verkoop, trek die koste om dit te koop en dan verdeel die resultaat deur die koste om dit te koop. Vermenigvuldig die resultaat is met 100 om die persentasie wins te kry. (Verkoopsprys - Koop Prys) / Koop Prys x 100 Wins Byvoorbeeld, sê jy hoenders te koop vir 150ISK, en verkoop dit vir 200 ISK. Jy maak (200-150) / 150 50/150 0,3333 33,3 wins. Wel, amper. Jy moet ook faktor in makelaarsfooie (1 elke manier) en BTW (1 op die verkoop). 'N Goeie reël is om net die wins en dan trek 3 daaruit. Dit isn t presiese, maar dit is 'n goeie benadering. So ons handelaar is regtig maak rondom 30.3 wins op die hoenders. Nie sleg nie. Saamgestelde Winste en die oppergesag van die 72. Die nice ding oor handel is dat as jy kan verhoed dat die besteding van jou wins, kan jy dit ISK herbelê in meer ambagte, verdien selfs meer ISK. Verdien winste op jou wins is 'n vorm van saamgestelde rente en dit voeg baie vinnig. Stel jou voor dat jy 1000 ISK en jy verdien 10 wins op dit elke dag. 'N Week van nou af, sal jy al jou winste te spandeer op lekkergoed vir weeskinders. Handelaar B (jou kwaad mededinger) maak dieselfde soorte ambagte, maar hy spandeer sy winste op Eksotiese Dancers dadelik. Na 'n week (7 dae), laat se vergelyk die twee van julle. Jy begin: 1,000.00 ISK Dag 1: 1,100.00 ISK (1000 100) Dag 2: 1,210.00 ISK (1100 110) Dag 3: 1,331.00 ISK (1210 121) Dag 4: 1,464.10 ISK (jy kry die idee) Dag 5: 1,610.51 ISK Dag 6 : 1771,56 ISK Dag 7: 1,948.72 ISK Totaal wins: 948,72 ISK (94,9) Trader te begin: 1000 ISK Dag 1: 1000 ISK 100 ISK van eksotiese dansers Dag 2: 1000 ISK 200 ISK van eksotiese dansers Dag 3: 1000 ISK 300 ISK van eksotiese dansers Dag 4: 1000 ISK 400 ISK van eksotiese dansers Dag 5: 1000 ISK 500 ISK van eksotiese dansers Dag 6: 1000 ISK 600 ISK van eksotiese dansers Dag 7: 1000 ISK 700 ISK van eksotiese dansers Totaal Wins: 700 ISK (70) danksy jou spaargeld en herbeleggings, jy is nou 248,2 ISK ryker as handelaar A. Trouens, teen die tyd dat Trader A het 1900 ISK, sal jy 2358 ISK het. En toe Trader A 2,300ISK bereik sal jy 3452 ISK bereik. En toe Trader inhaal 3400 ISK (24 dae vanaf die begindatum) sal jy 9850 ISK 'n Goeie reël vir begrip saamgestelde winste het is die oppergesag van 72. Neem 72, deel dit deur die persentasie wins wat jy maak per eenheid tyd (wins per dag, per week, per maand) en die resultaat sal wees min of meer hoeveel eenhede van tyd wat dit sal neem om jou ISK verdubbel. Met behulp van ons lekkergoed vir weeskinders voorbeeld hierbo, 72 / (10 wins per dag) 7.2 Wat is effens meer as 7 dae. Die oppergesag van die 72 begin om te breek as jou wins klim afgelope 25 maar dit gee nog 'n goeie sin vir hoe jy weer doen. Met ander woorde, as jy kan 'n 10 wins te verdien elke dag in Eva (baie maklik) en weerstaan ​​betref al van daardie inkomste, sal jy jou ISK elke week verdubbel. Gepos - 2007/03/07 05:17:00 - 6 bespoediging van jou verdienste Soos ek gesê het aan die begin, handel oor die mark is net regtig die moeite werd as jy maak ISK vinniger as wanneer jy 'n missie of mynbou of what - hardloop het jy. Daar is vier hoof maniere waarop jy dit kan doen. Die eerste twee word gedek deur die oppergesag van 72. Verhoog die wins of verhoog die tempo van omset van die tyd tussen jou ISK verdubbeling verkort. Jy sal nodig om te speel met die vind van 'n balans tussen pure wins en die tempo. Iemand wat in staat is om te maak 10 winsgewende elke halwe dag sal hulle ISK verdubbel elke 3,6 dae. Iemand wat maak 15 winsgewende maar net elke dag sal hulle ISK verdubbel in 4.8 dae. Soms is dit beter om minder wins vinniger te maak. Die laaste twee oorwegings is hoeveel ISK jy het om te belê in die handel (verdubbeling 1000 ISK is nie naastenby so indrukwekkend soos die verdubbeling van 10.000.000 ISK) en hoeveel babysit jy hoef te doen om te hou die ISK vloei. Vir die eerste, sal jy wil om te werk oor hoe om 'n goeie begin kapitaal te belê in die handel. Ek ve gevind dat die bedryf van missies is 'n goeie manier om te begin, en natuurlik, met behulp van die baie ruim Eva-U beurse is 'n goeie manier om ontslae te kickstarted. Vir die babysit dit alles hang af van hoeveel tyd jy wil spandeer staar na die mark data en hoeveel tyd jy bereid is om te spandeer sleep dinge tussen stasies is. Dit is werklik aan persoonlike keuse, maar vir my, D ek liewer buite hardloop missies of verdediging van die pil as sleep Burgerlike nabranders 13 spronge.


No comments:

Post a Comment