Friday, September 30, 2016

14 Eur Usd Scalping With Bollinger Bands

Scalping stelsel 14-A (Bollinger Bands RSI in 'n reeks) Deur Gebruiker op 12 Februarie 2011 - 14:11. Die interessante deel is dat dit nie altyd moontlik om dit backtest, of vind genoeg voorbeelde van die historiese kaarte, want as prys breek die boonste Bollinger lyn en RSI is nader 70, die RSI aanwyser sal steek 70 vir 'n kort oomblik, gee jou 'n sein. As jy 'n handel oop te maak en maak 'n paar pitte (3-5 pitte) net genoeg voor die prys begin omkeer, sal die RSI terug onder 70 word getrek dikwels sonder om enige term bewyse van ooit bo 70. Deur Gebruiker op 11 Maart 2011 - 03:02. Ek sou graag wou weet meer scalping strategieë in 1min vir euro / dollar asseblief die aboce is vir watter geldeenheid Deur Gebruiker op 14 Maart 2011 - 03:59. Scalping stelsel 14 (EURUSD scalping met Bollinger Bands) Deur Gebruiker op 15 April 2010 - 16:05. Geskep deur Hessel Geld: EUR / USD Tydraamwerk: 5M, 1M Voordat ek my eenvoudige scalping stelsel te verduidelik, ek moet bedank carlitoxs wat scalping stelsel 7 gepos. Ek is lief vir die eenvoud van die stelsel, en dit lyk vir baie goed egter werk, ek was nie heeltemal tevrede oor die intreevlak-reëls en die stop verlies. Pryse kan op en op en tussen BB 50-2 en BB 50-3 beweeg. So het ek gedink oor transaksies met die stelsel 'n bietjie, maak die inskrywings meer betroubaar. Bollinger Bands tydperk 50 afwyking 2 (geel) Bollinger Bands tydperk 50 afwyking 3 (blou) Bollinger Bands tydperk 50 afwyking 4 (rooi) RSI 8: Om dit te doen, ek RSI 8 (lyne op 30 80) Ons gebruik nou die volgende aanwysers bygevoeg (horisontale lyne op 30 80) die inskrywing reël bly dieselfde, wanneer die prys kruisies ten minste halfpad om die boonste blou Bollinger band, ons verkoop. Prys sal teruggaan na die middel rooi lyn (MA50). Dit is hier waar ons neem winsneming wins 'n bietjie vroeër kon wys word nie, want dit is nie 100 gewaarborg dat die retracement al die pad na die MA50 sal beweeg. Maar, verkoop slegs wanneer RSI is bo 70 en die Volle Stochastics (byna) getref die 80 lyn. Teenoorgestelde storie vir 'n lang inskrywing Ek Don t gebruik stop verliese met hierdie stelsel, omdat (veral op 5M tyd) inskrywings is byna byna 'n sukses te maak. Wanneer pryse gaan op die verkeerde manier, ek verdubbel net my verbintenis Ek neem wins wanneer die prys byna die MA50 tydens 'n retracement bereik. Met pasiënt is baie belangrik by die gebruik van hierdie scalping stelsel Alle krediet aan carlitoxs Gelukkig handel Deur Gebruiker op 16 April 2010 - 15:00. ok. Ek het 'n paar gedagtes oor hierdie. die opstel is baie beter as die vorige. jy kan net alleen t handel Bollinger bands. Jy sal kry verbrand die meeste van die tyd. Maak nie saak hoeveel afwykings wat jy het. Op die reëls, jy het 'n harde stop het. Dit is net goeie geldbestuur sin. Tweede Ek sou wag totdat albei aanwysers kruisies agter (bo / onder) (oorgekoop / oorverkoopte) vlakke. So beide aanwysers het oorgekoop te wees en kom terug, want daar 'n geldige sein wees. Ek het gevalle gesien waar die mark hou beweeg. So don t net aanvaar as dit oorverkoop om onmiddellik te verkoop bereik. 5 minute is te lank. Jy sal die hele dag en nag in die voorkant van die rekenaar vir 'n paar ambagte. 1 minuut is goed vir 'n vinnige 5 pit kopvel. Toets 30-sekonde tydperk op die oomblik. Dit werk redelik goed vir 3 pitte. en jy nie t het daar wees lank. Maak seker dat jy het 'n lae versprei. Ek sal dit probeer om op die GBP en EUR / JPY en kyk wat gebeur. Deur Gebruiker op 16 April 2010 - 15:38. Geval en punt. Kyk na die af skuif wat gebeur het. nie eens 2 pitte positiewe voordat dit aan die gang gehou af. Deur Gebruiker op 17 April 2010 - 02:40. n baie goeie stelsel .. Deur Hessel op 19 April 2010 - 16:57. Hi daar, my naam is Hessel van der Hoeven en ek m van Holland. Ek hierdie strategie voorgelê vier dae gelede sonder om ingeskryf vir 'n forum of iets soos dit. Dit verklaar waarom ek wasn t in staat om 'n Gebruikersnaam voeg byvoorbeeld. Ek het gewonder of dit kan verander word sou ek graag my naam sien bo hierdie scalping stelsel. Oor die stelsel dan. Newboy, wanneer pryse bereik die Rooi BB, 'n nuwe inskrywing is selfs meer betroubaar. Gewoonlik, prys gewen t bereik die Rooi BB, maar wanneer dit gebeur, moet jy 'n baie mooi beginpunt wag vir beide aanwysers om oor te steek is 'n ernstige opsie, sal dit inskrywings meer veilig te maak. Maar, kan jy 'n paar pitte mis deur te wag vir die aanwysers om oor te steek. Die vraag is, hoeveel risiko is jy bereid om te neem op 'n handel. Wanneer jy weer nie heeltemal vol vertroue dat 'n nuwe moontlike toetrede, net wag vir die aanwysers om oor te steek. Deur Gebruiker op 20 April 2010 - 00:15. Deur kacenkabila op 20 April 2010 - 02:22. Hi, kan jy, asseblief, maak 'n deskundige adviseur Thx Deur Dave op 20 April 2010 - 00:44. Dit lyk goed vir my, maar ek m nie duidelik op die inskrywingsvorm. Wat presies is halfpad teen die boonste blou Bollinger band. Halfpad vanwaar aktiewe handelaars Poll - deel jou lewe ervaar of lees wat ander te sê het. Jy kan ook help duisende verbetering van hul handel Kopiereg 2007 2016 Forex-strategieë-geopenbaar scalping 10 sek. 30 sek. M1 scalping 10 sek. 30 sek. M1 Ek welkom jy vandag na die scalping handel strategie te verken en hoop dat jy 'n paar nuttige inligting vir jouself wat uiteindelik jou handel sal verbeter. Scalping behels risiko's sowel as enige ander handel styl. As jy klaar is korrek en hou handel posisies vir 'n baie kort periode van tyd sal vir jou versameling van vinnige winste soos dit verskyn. Aanwysers Op 10 sek. Tydraamwerk: BB (14,2), EMO 9 of 10 - (CCI 14), (EMO 50, EMO 200), (ADX 14). Op M1: GannHiLo, BB (14,2), CCI (14), RSI (14) - (en BB 14,1). Nota Kyk na Pivot punte (H1, H4, Daily) en Fibonacci, Ondersteuning en weerstand vlakke by 'n hoër tydsraamwerke ook (M30, H1, H4), Prys Aksie. Teiken 0,5-7 punte. Tydperk 10 sek. 30 sek. M1, M5 Inskrywings 10 sek. Tydraamwerk Opsie 1: Inskrywings word gemaak wanneer kerse kruising van die EMO 9 lyn van onder (jy kan asook EMO 10 neem) / op 'n hoë en beweeg opwaarts / afwaarts of die middellyn van BB teen 10 sek. (Onderstebo of nadeel beweging) en kyk na M1 as dit verder gaan in die regte rigting - indien wel dan deur verdere hou oor die handel - so handel met twee monitors kan 'n voordeel wees. of Opsie 2: Fokus op die EMA9-Line kruising oor die Midde-band van BB. M1 Tydraamwerk Wanneer die kers kruisies GannHiLo (of sluit by die eweknie kant). sien verder: p.13, kan 188 winsneming Exits wees by die eerste kruis op 10 sek. EMA9 / 50 of EMA9 / middeljarige BB-line M1: kers / GannHiLo of op 'n hoogtepunt van CCI of RSI, watter een is hoër (sien handel voorbeelde). Sedert EMA (9, 50) moet loop langs die kant (op of af) laat jou handel lopie. Stop Loss In teenstelling met die algemene opvatting Ek m nie 'n vriend van die opstel van 'n Stop Loss. Mag wees om 'n stop verlies stel miskien 5 pitte bo die laaste kers of by die eweknie boonste of onderste band van Bollinger Band. Sien verder: p.16, 229 Marketmovements sywaartse kanale aan die 10 sek. grafiek behels dat die wen pitte kleiner is in vergelyking met die markte nadeel of onderstebo bewegings op M1 of M5. BB lyne is goed hindernisse vir die inskrywings en uitgange. Neem 'n blik op die grafiek in 'n by die hoër - und onder-BB-lyne. Praktiese gebruik scalping is moontlik in 'n sywaartse, op - of af-kanaal en 'n blik op beide termijnen Deur die 10 sek. en in 'n keer M1, om dit te hanteer. Jy kan net 10 sek handel. sonder M1 of uitsluiting van M1, maar om die beste voordeel dit is die monitering van die prys aksie in verskeie tydraamwerke (10 sek 30 sek M1, M5..) - met gelet op M5 sien die opvatting van, p. 17. Die 200 Tydperk EMO gee meer 'n globale oriëntasie waar pryse gaan op net nou. EMO 9 kan nadeel aan die 10 sek. grafiek, maar as dit gaan oor in die 50 Tydperk EMO dan die tendens verswak en kan op die punt om te breek. Neem 'n blik op hierdie tyd op M1. Scalping met Bollinger Bands Sien ook die onderwerp: scalping 10 sek. 30 sek. M1 - Bollinger Band - Weergawe 2010 Maart 06.pdf. ADX, DI, - DI Jy kan die kruising van DI en - DI gebruik om die tendens rigting te bepaal wanneer DI kruisies - DI opwaartse dit p.2 / 3: scalping 10 sek. 30 sek. M1 - ADX - Weergawe 2010 Maart 07.pdf. (P.18, 267). Meervoudige analise Tydraamwerk (MTFA) In scalping dit sinvol asook om drie of meer tydraamwerke gebruik by die maak van handel besluite. Dit is, want as jou toegang en uitgang bestellings wat slegs gebaseer is op net een tyd deur te verontagsaam die wyer tendens so risiko hoër vir verhandeling belike teen die langer termyn tendens raak. Meervoudige analise Tydraamwerk (MTFA).pdf. p.23, 336. Trading Voorbeelde p.1, 1, 2, asseblief. Inskrywings en uitgange gemerk. verdere voorbeelde: p.1, 14, p.2, 33, p.5, 70, p.6, 86, p.9, 131, p.11, 155, p.12, 167, p.12, 168 , p.23, 332, p.23, 333, met PinBar, p.23, 345 Trading Voorbeeld - Lewe opgeteken (Telf) (EURUSD, 10 sek.) - Lengte: 05:57 min. (Sonder stem), p.16, 239. myotherdrive / dyn / PV / 7. 005.flv soort 0 Interpretasie: (. Inklusief EMO 20) p.12, 166 Verdere scalping metodes wat blyk die potensiaal het om pitte in jou sak alledaagse sit. Dank verwys na die volgende handelaars vir hul insette: bladsy 17 tot my werk te sien bl waardeer. 21. 303 Setup jou FX Demo kliënt rekening Ek nooi jou uit na my FXManager Demo om ope rekening Demo kliënt rekening om die eerste ervaring hoe wins maak maak: Rekeningnommer - Home Geld - Marge - Rekeningnaam - Web Link ---- -------------------------------- ------------------ ----------- 846210 USD 50: 1 Switserse Fond HP fx2.oanda / ma / landingpad. 4PRB5ESgoQCkQ. of 660641 USD 50: 1 Switserse Fond fx2.oanda / ma / landingpad. 4PRB5ESgoQCkQ sien meer verduidelikings: p. 23, 342 beskaafde Aspekte By alle belangstellendes handelaars. Dalk iemand kan my verduidelik hoekom my 4 sterre (voormalige 5 sterre) is verwyder. So ek dink ek is hier uit - 2010 Maart 15. Dit is so tyd om good bye sê. p.28, 417 Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Aanwysers Commodity Channel Index (CCI): Pas op: Geweegde Close (HLCC / 4) Tyd: 14, vlakke: -100 / 0/100 relatiewe sterkte-indeks (RSI): RSI tydperk: 14 GannHiLo: Terugblik: 5 Bollinger Bands (BB): tydperk: 20, Afwyking: 2 Shift: 0 toepassing op: Close P1 - P7 is toegangspunte en die rooi pyle moontlike uitgange. Voorkeur Trades: P1 (Ente Long), 2 (Gee kort), V3 (Gee Long), P4 (Gee kort), P5 (Gee Long), P6 (Gee kort), P7 (Gee Long) Label Red Arrows: moontlike uitgang punte Aangeheg Image (klik om te vergroot) My doelwit is 1 per dag die res is risiko kapitaal. Die rekening is nou oop sedert 3 dae en het 'n wins van meer as 15 000.-. - 1 500.- (500.- x 3 dae) so ek het 'n risiko kapitaal sowat 13 500.-. As ek handel ek 'n blik op die spilpunt punte (H1, H4, daagliks) en ek laat die verloor kinders hardloop totdat die volgende spilpunt. Gaan dikwels in een of drie posisies. Die markprys drif dikwels terug na die spilpunte en altyd hulle terugkom in 'n sywaartse mark. Hoe kan jy jou scalping posisies te bestuur Normaalweg Ek verskans die posisie toe ek m nie sit in die voorkant van die monitor en positons is oop. Die eerste drie plekke wat jy sien by die figuur is langer termyn wat al kon herken wanneer jy soek op by SB. begeerte, so dit is beter onderskei, maar onder die skare van scalping positons hulle onvoldoende. Aangesluit Maart 2008 Status: Lid 96 Posts Indicators Commodity Channel Index (CCI): Pas op: Geweegde Close (HLCC / 4) Tyd: 14, vlakke: -100 /. Jammer, wat die presiese inskrywing reëls vir hierdie stelsels sjabloon in die besonder


No comments:

Post a Comment